Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Treść strony

[KOPIA] Partnerzy Strategiczni
  • Pekao SA
    logo Pekao SA
  • Olivia Business Centre
    logo Olivia Business Centre
  • Euler Hermes
    logo Euler Hermes
  • Mindlab Sp. z o.o.
    logo Mindlab Sp. z o.o.
  • OEES
    logo OEES
  • GAP
    logo GAP
[KOPIA]
[KOPIA]

 

Szukasz szkolenia dla siebie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zidentyfikujemy Twój problem – dostosujemy ofertę szkoleniową. Oddajemy do Twojej dyspozycji trenerów – ekspertów w swojej dziedzinie. Mamy doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla kadr biznesu i samorządów. Rozwijamy kompetencje coachów i trenerów. Nasze szkolenia to udana inwestycja dla Ciebie. 

[KOPIA] Możliwości dofinansowania na szkolenia i kursy!

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami pozyskania środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego m.in. na kursy, szkolenia i studia podyplomowe organizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza.

[KOPIA] Komunikacja i obsługa cudzoziemców w świetle Ustawy 2.0. – 1 kwietnia br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „Komunikacja i obsługa cudzoziemców w świetle Ustawy 2.0.”. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się rekrutacją i obsługą kandydatów na studia z zagranicy. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z najważniejszymi, aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi regulującymi przyjmowanie i odbywanie studiów przez obcokrajowców. Szkolenie odbędzie się 1 kwietnia br. w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza przy al. Grunwaldzkiej 472 D, bud. SIX w godzinach 9:00-14:30.

[KOPIA] Prawo pracy po zmianach w 2019 r. - szkolenie 10 kwietnia br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. "Prawo pracy po zmianach w 2019 r.", którego celem jest uporządkowanie posiadanej wiedzy oraz jej aktualizacja w zakresie najnowszych zmian prawnych. Szkolenie dedykowane jest pracownikom działów HR, kadr i płac, jak również osobom zajmującym się doradztwem w tym zakresie. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza w terminie 10 kwietnia w godzinach 09:00 – 13:00 w Olivia Business Centre.

[KOPIA] KURS INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - marzec i maj br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w czterodniowym kursie Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który pozwoli zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji Inspektora zgodnie z obowiązującymi przepisami. Program obejmuje 32 godziny szkoleniowe i został opracowany przez ekspertów w ujęciu teoretycznym, prawnym i praktycznym. Terminy kursów: * 21-22 marca oraz 28-29 marca 2019r. * 13-14 maja oraz 21-22 maja 2019 r., Kurs potwierdzony jest zaświadczeniem zgodnym ze wzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

[KOPIA] „Kwalifikacja - nowa waluta na rynku pracy? Czyli o korzyściach płynących z ZSK dla pracodawcy i pracownika” – seminarium 20 marca br. BRAK MIEJSC

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym seminarium 20 marca 2019r., które dedykowane jest pracownikom działów HR i dotyczyć będzie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. Jeżeli zastanawiasz się, jak będzie się zmieniał rynek pracy? Jak zamieniać kompetencje na kwalifikacje? Jak skutecznie komunikować się z kandydatami do pracy? Uczestnictwo w seminarium jest bezpłatne. Na zgłoszenia czekamy do 15.03.2019r.   

[KOPIA] Organizacje Turkusowe – czy to koncepcja do wykorzystania w mojej firmie? - warsztat, 29 stycznia br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztacie pt. "Organizacje Turkusowe – czy to koncepcja do wykorzystania w mojej firmie?". Podczas spotkania dowiesz się jak wykorzystać Turkus w swojej firmie oraz poznasz zalety i zagrożenia związane z wprowadzaniem tych rozwiązań. Warsztat odbędzie się 29 stycznia 2019 roku w Olivia Business Centre w Sky Clubie w godzinach 10:00-15:00. 

[KOPIA] Dostęp do informacji publicznej - praktyczne podejście, szkolenie 14 marca br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. "Dostęp do informacji publicznej - praktyczne podejście", którego celem jest  zapoznanie uczestników z prawną regulacją udostępniania informacji publicznej. W ramach zajęć omawiane będą również projektowane zmiany w zasadach udostępniania informacji publicznej wynikające z projektu ustawy o jawności życia publicznego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza 14 marca 2019 w godzinach 9:00-15:00 na terenie Olivia Business Centre. 

[KOPIA] Mobbing i obowiązek przeciwdziałania – szkolenie, 7 lutego br.

Kodeks pracy nakłada na pracodawców bezwzględny obowiązek przeciwdziałania mobbingowi i wdrożenia polityki antydyskryminacyjnej. Pracodawca ponosi odpowiedzialność prawną bez względu na to kogo dotyczą nadużycia. Zapraszamy na szkolenie „Mobbing i obowiązek przeciwdziałania”, które dedykowane jest osobom zainteresowanym procedurami, obowiązkami i zmianami związanymi z tematyką mobbingu w miejscu pracy. Szkolenie odbędzie się 7 lutego br. w godz. 09.00 – 15.00 w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza.

[KOPIA] Kolejna edycja KURSU INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - listopad i grudzień br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w czterodniowym kursie Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który pozwoli zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji Inspektora zgodnie z obowiązującymi przepisami. Program obejmuje 32 godziny szkoleniowe i został opracowany przez ekspertów w ujęciu teoretycznym, prawnym i praktycznym. Kurs odbędzie się 29-30 listopada; 6-7 grudnia br. Kurs potwierdzony jest zaświadczeniem zgodnym ze wzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

[KOPIA] KADRY- najnowsze wytyczne Urzędu Ochrony Danych Osobowych – szkolenie, 17 grudnia br.
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „RODO W KADRACH (HR) W ŚWIETLE NAJNOWSZYCH WYTYCZNYCH URZĘDU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH ”, podczas którego zostaną omówione najnowsze wytyczne organu nadzorczego dotyczące ochrony danych osobowych w miejscu pracy - opracowanie Poradnik dla pracodawców UODO - październik 2018. Tematem szkolenia będą również działania wdrożeniowe, dokumentacja, jaką należy prowadzić oraz błędy wdrożeniowe RODO popełniane najczęściej w organizacjach. Szkolenie odbędzie się 17 grudnia br. w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza przy al. Grunwaldzkiej 472 D, bud. SIX w godzinach 9:00-14:00. 
[KOPIA] Rekrutacja i obsługa cudzoziemców w świetle Ustawy 2.0. i aktów wykonawczych – 3 grudnia br.

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. „Rekrutacja i obsługa  cudzoziemców w świetle Ustawy 2.0. i aktów wykonawczych”, którego celem jest zdobycie wiedzy potrzebnej do obsługi studentów cudzoziemców na uczelniach. Od rekrutacji po prowadzenie studiów oraz sprawozdawczość w świetle najnowszych zmian w prawodawstwie, w tym ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce z 20 lipca 2018 r. Szkolenie odbędzie się 3 grudnia br. w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza przy al. Grunwaldzkiej 472 D, bud. SIX w godzinach 9:00-14:30. 

[KOPIA] STUDIA PODYPLOMOWE OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH w praktyce, od 9 listopada br.

Informujemy, że Agencja Rozwoju Pomorza S.A. wraz z Kaszubsko-Pomorską Szkołą Wyższą w Wejherowie w wyniku podjętej współpracy uruchamia Studia podyplomowe ochrona danych osobowych. Zajęcia będą obejmowały dwa semestry zajęć od listopada 2018r. do czerwca 2019r.

[KOPIA] Bądź skuteczny w czasach ciągłych zmian - praktyczny warsztat z mówcą motywacyjnym Markiem Skałą, 15 listopada br.

Jedyną stałą w biznesie jest zmiana. Zmiany budują przewagę konkurencyjną niemal każdej organizacji. Dobre przygotowanie i jej przeprowadzenie zapewnia organizacjom sukces, ale wymaga to umiejętności i znajomości procesu. Zapraszamy na warsztat pn. „Bądź skuteczny w czasach ciągłych zmian”, który poprowadzi mówca i trener Marek Skała, autor książek, dziennikarz i publicysta. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Uczestnicy warsztatu poznają skuteczne narzędzia zarządzania zmianą. Spotkanie odbędzie się 15 listopada br.  w godz. 10:30 – 15:30 w Sky Club w Olivia Business Centre. Każdy z uczestników otrzyma Certyfikat Ukończenia Warsztatu.

[KOPIA] "Inspektor Ochrony Danych - fakty i mity o nowym zawodzie" - bezpłatne spotkanie, 16 października br.

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie 16 października br. w godzinach 14:00-16:00, pt. "Inspektor Ochrony Danych – fakty i mity o nowym zawodzie", które dedykowane jest osobom zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych, w szczególności tym, które planują pracę w tym zawodzie lub zajmują się już zawodowo Ochroną Danych Osobowych w firmach czy instytucjach. 

[KOPIA] RODO W REKRUTACJI I ZATRUDNIENIU, szkolenie 19 października br.

Zapraszamy na sześciogodzinne szkolenie w przedmiocie zmian prawnych wynikających z nowych regulacji dotyczących ochrony danych osobowych. W związku z nowymi przepisami zmianie ulegnie ponad 130 aktów prawnych, w tym m.in. Kodeks pracy. Podczas szkolenia w sposób praktyczny zostaną omówione nowe obowiązki pracodawców w związku z wprowadzonymi zmianami. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza w dniu 19 października br.

[KOPIA] RODO - najczęściej popełniane błędy wdrożeniowe w organizacjach - bezpłatne spotkanie, 2 października br.

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie pt. "RODO - najczęściej popełniane błędy wdrożeniowe w organizacjach", które dedykowane jest osobom zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych, w szczególności osobom pełniącym rolę Inspektorów Ochrony Danych Osobowych w firmach czy instytucjach. Spotkanie odbędzie się 2 października w godzinach 14:00 - 16:00. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy. 

[KOPIA] Możliwość otrzymania pożyczki na szkolenia, kursy oraz studia podyplomowe

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami skorzystania z pożyczek na finansowanie szkoleń, kursów oraz studiów podyplomowych. W zależności od rodzaju pożyczki oraz siedziby firmy dostępne są różne formy pokrycia kosztów kształcenia zarówno dla pracowników jak i pracodawców.

[KOPIA] SZTUKA PUBLICZNEGO PRZEMAWIANIA - warsztaty z Magdaleną Malicką, 6 września br.

Publiczne wystąpienia i prezentacje to nieodzowne elementy wielu zawodów, które mogą przysporzyć często stresu i trudności. Podobnie jak w przypadku innych kompetencji miękkich umiejętność tą można nabyć poprzez praktykę. Nie każdy rodzi się idealnym mówcą, ale każdy może nim zostać. Na warsztacie 6 września 2018 r. w Olivia Sky Club w Olivia Business Centre nauczysz się mówić i przemawiać do ludzi, w taki sposób by chcieli Cię słuchać i wierzyli w Twoje przesłanie. Warsztaty poprowadzi znana motywatorka Magdalena Malicka.

[KOPIA] Na warsztat zaprasza Magdalena Malicka
[KOPIA]
„Mówca tak powinien skonstruować przemówienie, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchacza”.
Winston Churchill

Celem wystąpień publicznych jest często przekazanie strategii firmy, zmian lub informacji o nowych produktach/usługach. Podstawowym celem każdego wystąpienia jest wzbudzenie zainteresowania słuchaczy oraz zdobycie ich zaufania. Nie każdy rodzi się idealnym mówcą, ale każdy może nim zostać. Jeżeli zdarza Ci się zabierać głos w grupie czy na forum publicznym, prowadzisz zebrania w pracy? Odczuwasz tremę i strach, gdy znajdujesz się w większej grupie i musisz zabrać głos? Nie wiesz jak przygotować prezentację, dzięki której zyskasz uznanie innych? Oznacza to, że dotykasz zagadnień związanych z wystąpieniami publicznymi i to szkolenie jest dla Ciebie. Naucz się tak mówić i przemawiać do ludzi, by chcieli Cię słuchać, wierzyli w Twoje przesłanie i podążali za Tobą. Mówienia do ludzi można się nauczyć, a nawet więcej: trzeba się nauczyć, ponieważ jest to krytyczna umiejętność w dzisiejszych czasach, by odnieść sukces, inspirować innych i skutecznie zachęcać do działania i zmiany.

Każda z osób, biorąca udział w warsztatach otrzyma CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA.


Termin i miejsce:
6 września 2018 roku (10:00 – 15:00) 
Olivia Sky Club – Olivia Business Centre budynek TOWER
al. Grunwaldzka 472A, Gdańsk
 
Zakres tematyczny:
  • dowiesz się, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie i czym jest charyzma
  • poznasz strukturę dobrej prezentacji
  • dowiesz się jak systematyzować i prezentować treść, by zyskać uwagę i zaangażowanie słuchaczy
  • poznasz kluczowe elementy sukcesu prezentera, który buduje swoją wiarygodność i autorytet
  • opanujesz elementy mowy pozawerbalnej (min. postawa, gesty, budowanie slajdów)
Koszt warsztatów:
399 zł netto (+23% VAT) / 490,77 zł brutto

Cena szkolenia obejmuje: zajęcia warsztatowe, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat, przerwy kawowe. 

 
[KOPIA]
[KOPIA]

Magdalena Malicka - wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, master business&life coach supervisor akredytowany przy EMCC, trener i szkoleniowiec. Jest mówcą motywacyjnym. Występowała na największych scenach samorozwoju w Polsce obok Nicka Vujicica, Lesa Browna, Dana Millmana, Garri Kasparowa, Allana Pease'a czy Ewy Foley.Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Sorbony, MBA Politechniki Warszawskiej i Wyższej Szkoły Handlowej (HEC) w Paryżu. W latach 1997-2000 pracowała w Fundacji Francja – Polska (FFP) przy Ambasadzie Francji w Warszawie. W 2000r. rozpoczęła karierę w wydawnictwie prasowo-książkowym G+J Polska należącym do międzynarodowego holdingu mediowego Bertelsmann. W 2006r. w wieku 35 lat jako pierwsza kobieta w historii G+J objęła stanowisko Prezesa Zarządu, które piastowała przez 8 lat. W latach 2013-14 odpowiedzialna była za fuzję wydawnictwa G+J Polska i Hubert Burda Media Polska.W 2009 roku znalazła się na 11 miejscu listy 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce, przygotowanej przez magazyn ekonomiczny Home&Market. Zasiadała w Zarządzie Izby Wydawców Prasy, była przewodniczącą Rady Programowej firmy doradczo-szkoleniowej Norman Benett, należała do grona menadżerów CEO Round Table by Nail International, stowarzyszenia kobiet biznesu Leadershe oraz elitarnej międzynarodowej organizacji YPO (Young President’s Organization). Jest członkiem stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council), zasiada w Radzie Fundacji im.L.Koźminskiego oraz w Kapitule Lwów Koźmińskiego.

www.magdalenamalicka.pl

KONTAKT:
Karolina Kwiatkowska tel.: (58) 32 33 113, e-mail: karolina.kwiatkowska@arp.gda.pl

[KOPIA] "RODO a analiza ryzyka" - bezpłatne spotkanie, 5 września br. - BRAK MIEJSC

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie pt. "RODO a analiza ryzyka", które dedykowane jest osobom zainteresowanym tematyką ochrony danych osobowych, w szczególności osobom pełniącym rolę Inspektorów Ochrony Danych Osobowych w firmach czy instytucjach. Spotkanie odbędzie się 5 września w godzinach 14:00 - 16:00. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy. 

[KOPIA] KURS INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – 27-28 września i 3-4 października br.

KURS INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – już we wrześniu br. Zapraszamy do wzięcia udziału w czterodniowym kursie Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który pozwoli zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji Inspektora zgodnie z obowiązującymi przepisami. Program obejmuje 32 godziny szkoleniowe i został opracowany przez ekspertów w ujęciu teoretycznym, prawnym i praktycznym. Zajęcia odbędą się w dwóch sesjach 27-28 września br. i 03-04 października br. Kurs potwierdzony jest zaświadczeniem zgodnym ze wzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

[KOPIA] Legalny marketing, czyli o ochronie danych osobowych w sieci i nie tylko - 18 września br.

Prowadzisz lub masz do czynienia z działaniami marketingowymi? Ciągle słyszysz o RODO, ale nie do końca wiesz, które działania są legalne, a które zabronione? Zapraszamy na szkolenie, gdzie podczas zajęć zostaną omówione kwestie związane z ochroną danych osobowych. Szkolenie odbędzie się 18 września 2018 r. w siedzibie Agencji Rozwoju Pomorza przy Al. Grunwaldzkiej 472 D, budynek SIX, 12 piętro.

[KOPIA] "RODO po 25 maja - kompendium praktycznej wiedzy dla firm" - seminarium, 10 sierpnia br.

Zapraszamy na pięciogodzinne seminarium – kompendium wiedzy dla firm w przedmiocie zmian prawnych wynikających z przepisów Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych „RODO” i głównych zagadnień nowej Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Każdy uczestnik otrzyma opracowanie eksperckie pt. „RODO w firmie - analiza zmian i działania wdrożeniowe” obejmujące zagadnienia zaprezentowane podczas seminarium, przygotowane przez prowadzącą Panią mec. Agnieszkę Bytof.

[KOPIA]
[KOPIA]

MEC. AGNIESZKA BYTOF – RADCA PRAWNY

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Prawo. Założyciel Kancelarii Radcy Prawnego Agnieszka Bytof z siedzibą w Gdańsku będącej członkiem Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku. Ekspert Zespołu Ekspertów Centrum Prasowego Okręgowej Izby Radców Prawnych w Gdańsku w dziedzinie szeroko pojętego prawa gospodarczego, prawa pracy i ochrony danych osobowych, a także alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów i sporów (Alternative Dispute Resolution – ADR) tj. mediacji i arbitrażu. Mediator stały Krajowego Stowarzyszenia Mediatorów w sprawach cywilnych, gospodarczych i z zakresu prawa pracy. Mediator Pomorskiego Centrum Arbitrażu i Mediacji prowadzonego przez Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza we współpracy z Pracodawcami Pomorza w sprawach gospodarczych. Posiada wieloletnie, bogate doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej polskich i zagranicznych podmiotów gospodarczych oraz w reprezentacji Klientów przed sądami powszechnymi, administracyjnymi i organami administracji publicznej. Przeprowadza audyty prawne przedsiębiorstw oraz tworzy i wdraża procedury w zakresie prawa pracy i ochrony danych osobowych (RODO). Wykładowca dedykowanych seminariów prawnych dla biznesu. Autor publikacji eksperckich z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych.

 

KONTAKT:
Anna Goliszewska tel.: (58) 32 33 253, e-mail: anna.goliszewska@arp.gda.pl

[KOPIA] Wdrożenie RODO w firmie - intensywne warsztaty z zakresu ochrony danych osobowych po unijnej reformie, 28-29 czerwca br.

Zapraszamy na intensywne warsztaty praktyczne przygotowujące do skutecznego wdrożenia wymagań unijnego Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych RODO, które odbędą sie w dniach 28-29 czerwca 2018 r. w godz. 9.00-16.00. Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat ochrony i zarządzania danymi osobowymi w kontekście nadchodzących zmian prawnych w ramach unijnej reformy. Na przykładzie przedsiębiorstwa (case study) uczestnicy poznają zasady i wymagania wynikające z RODO i nauczą się wdrażać je w swoich firmach pracując na konkretnych dokumentach. 

[KOPIA] Poznaj sztukę porozumienia i wpływu czyli jak gadać, żeby się dogadać - 14 czerwca br. Prowadzenie Magdalena Malicka i Anna Wieczorek-Wiśniewska.

Komunikacja to sztuka budowania więzi i relacji. Od komunikacji zależy prestiż i pozycja w firmie, w której pracujemy oraz jakość relacji poza nią. Na warsztacie organizowanym 14 czerwca 2018 r. w godzinach 10.00-15.00 w Olivia Business Centre w Sky Club dowiedzą się Państwo, dlaczego warto dbać o komunikację i… dlaczego warto ją ćwiczyć. Na warsztacie będzie można poznać dwa kluczowe elementy komunikacji interpersonalnej: mapy percepcyjne i myślenie peryferyjne. Warsztaty poprowadzą Magdalena Malicka oraz Anna Wieczorek-Wiśniewska ze Studia Komunikacji Rozwoju i Zmiany w Warszawie.

[KOPIA] Jak gadać, żeby się dogadać? - zaprasza Magdalena Malicka

[KOPIA]

Warsztaty komunikacji interpersonalnej i stylów myślenia FRIS

Jak gadać, żeby się dogadać? To kluczowe pytanie zadaje wielu, nie bez przyczyny. Komunikacja to sztuka budowania więzi i relacji. Mistrzostwo w sztuce komunikacji można zdobyć poprzez nauczenie się jak wkraczać w świat innych ludzi. Od komunikacji zależy twój prestiż i pozycja w firmie, w której pracujesz oraz jakość twoich relacji poza nią. Na naszym warsztacie, który odbędzie się 14 czerwca 2018 r. w godzinach 10.00-15.00 dowiesz się, dlaczego warto dbać o komunikację i… dlaczego warto ją ćwiczyć. Dzięki warsztatowi poznasz dwa kluczowe elementy komunikacji interpersonalnej: mapy percepcyjne i myślenie peryferyjne. Przekonasz się jaka jest MOC KOMUNIKACJI na wielu płaszczyznach przy wykorzystaniu elementów stylów myślenia FRIS. Warsztaty poprowadzą Magdalena Malicka oraz Anna Wieczorek-Wiśniewska.

[KOPIA] Prowadzący
[KOPIA]
[KOPIA]

Magdalena Malicka
Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, master business&life coach supervisor akredytowany przy EMCC, trener i szkoleniowiec. Jest mówcą motywacyjnym. Występowała na największych scenach samorozwoju w Polsce obok Nicka Vujicica, Lesa Browna, Dana Millmana, Garri Kasparowa, Allana Pease'a czy Ewy Foley.Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Sorbony, MBA Politechniki Warszawskiej i Wyższej Szkoły Handlowej (HEC) w Paryżu. W latach 1997-2000 pracowała w Fundacji Francja – Polska (FFP) przy Ambasadzie Francji w Warszawie. W 2000r. rozpoczęła karierę w wydawnictwie prasowo-książkowym G+J Polska należącym do międzynarodowego holdingu mediowego Bertelsmann. W 2006r. w wieku 35 lat jako pierwsza kobieta w historii G+J objęła stanowisko Prezesa Zarządu, które piastowała przez 8 lat. W latach 2013-14 odpowiedzialna była za fuzję wydawnictwa G+J Polska i Hubert Burda Media Polska.W 2009 roku znalazła się na 11 miejscu listy 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce, przygotowanej przez magazyn ekonomiczny Home&Market. Zasiadała w Zarządzie Izby Wydawców Prasy, była przewodniczącą Rady Programowej firmy doradczo-szkoleniowej Norman Benett, należała do grona menadżerów CEO Round Table by Nail International, stowarzyszenia kobiet biznesu Leadershe oraz elitarnej międzynarodowej organizacji YPO (Young President’s Organization). Jest członkiem stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council), zasiada w Radzie Fundacji im.L.Koźminskiego oraz w Kapitule Lwów Koźmińskiego.

http://www.magdalenamalicka.pl/holistyczna-akademia-pracownika/​

 

[KOPIA]
[KOPIA]

Anna Wieczorek-Wiśniewska
Dyrektor Zarządzająca Studia Komunikacji, Rozwoju i Zmiany. Certyfikowany trener FRIS. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, London School of Public Relations, Strategic Leadership Academy w ICAN Institute oraz PwC Academy (Business Coaching Diploma). Przez 21 lat związana z biznesem. W latach 1996- 2000 pracowała w agencjach reklamowych. W 2000 roku rozpoczęła karierę w mediach, najpierw jako Dyrektor Wydawniczy w wydawnictwie prasowo-książkowym G+J Polska należącym do międzynarodowego holdingu mediowego Bertelsmann, a następnie jako Dyrektor Marketingu w holdingu mediowym Agora S.A. W latach 2013-2016, jako Dyrektor Marketingu i PR, odpowiadała za strategię marketingową, działania public relations oraz komunikację wewnętrzną w Benefit Systems S.A. oraz była członkiem Zarządu spółki Benefit MultiMedia. W 2016 roku wprowadziła na rynek telewizję METRO należącą obecnie do Discovery Polska. Swoje doświadczenie w biznesie oraz wiedzę ekspercką z zakresu zarządzania, marketingu i komunikacji pragnie wykorzystać szkoląc ludzi i wspierając ich w realizacji planów życiowych  i zawodowych. Wierzy, że zmiana jest możliwa, a każdy człowiek dysponuje potencjałem, który może zaprowadzić go na szczyt. Trzeba tylko uwierzyć i wyruszyć w podróż.
http://www.magdalenamalicka.pl/anna-wieczorek-wisniewska_nota_bio/

 

KONTAKT:
Karolina Kwiatkowska tel.: (58) 32 33 113, e-mail: karolina.kwiatkowska@arp.gda.pl

[KOPIA] Pozycjonowanie i SEO bez tajemnic - warsztat, 18 czerwca br.

Zbuduj swój wizerunek w sieci poprzez pozycjonowanie i SEO!
Jeżeli Internet jest lub będzie Twoim głównym kanałem dotarcia do klientów to jest to szkolenie właśnie dla Ciebie. Pozycjonowanie i SEO bez tajemnic, czyli co dziś działa. Jeżeli chcesz wiedzieć jak okiełznać zwierzaki Google, które mogą wynieść twój biznes do góry lub spowodować, że zniknie z wyszukiwarki? Chcesz być wysoko w Google? Chcesz wiedzieć jak wybrać najlepszą agencję do współpracy? Jak grać zgodnie z zasadami Google? Na te i inne pytania odpowiemy na warsztacie organizowanym 18 czerwca 2018 roku w godzinach 9:00 – 15:00, który poprowadzi ekspert on-line marketingu Wojciech Widzicki – właściciel firmy widzicki.com.

[KOPIA] Studium Zamówienia Publiczne w praktyce

Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji, pierwszego na Pomorzu Studium Zamówień Publicznych, które ma na celu przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu stosowania Prawa Zamówień Publicznych. Atutami studium są doświadczeni eksperci – praktycy oraz nacisk na zajęcia warsztatowe w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów pracy. Przy wcześniejszych zapisach promocyjna cena.
Gdańsk, październik 2018 - luty 2019 r.

Kontakt

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Agencji Rozwoju Pomorza

Dane Kontaktowe

  • Dane spółki

    Agencja Rozwoju Pomorza S.A. jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, w rejestrze przedsiębiorców pod numerem KRS 0000004441 | NIP 583-000-20-02 | Regon 190044530 | Kapitał zakładowy: 26 320 000 zł w całości wpłacony

Sekcja dodatkowa

  • Spółka ze 100% udziałem Samorządu Województwa Pomorskiego

Spółka Samorządu Województwa Pomorskiego

Oferta pozostałych Spółek Samorządu Województwa Pomorskiego


  • Galeria logotypów

  • Zdjęcia na stronie
    Zdjęcia na stronie