Menu
- Aktualności
- O nas
- Oferta
- Sygnaliści - usługa konsultacyjna
- Szkolenia
- Wsparcie Działań Eksportowych
- Obsługa Inwestora – Invest in Pomerania
- Inwestowanie w Innowacyjne Pomysły Biznesowe
- Informacje o Funduszach UE
- Wynajem Sal Szkoleniowych
- Usługi Konsultingowe
- Forum Przedsiębiorstw
- Dofinansowanie Specjalistycznych Usług Doradczych
- Fundusze Europejskie
- Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- O programie
- Aktualności
- Pytania i odpowiedzi
- Na co Fundusze?
- Dokumenty
- Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Szczegółowy Opis Priorytetów programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Strategia komunikacji Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027
- Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027
- Udzielanie zamówień w ramach Projektu
- Nabory
- Wyniki naborów
- Spotkania informacyjne i wydarzenia
- Zasady promowania projektów
- Realizuję projekt
- Skontaktuj się
- Informacje o Funduszach UE
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Granty i doradztwo w ramach projektu SPEKTRUM. Pomorski system usług doradczych
- Granty i wsparcie eksportu
- RPO WP 2014-2020
- Archiwum
- Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Projekty
- WEKTOR - Metropolitalny System Finansowania Kształcenia
- Pomorski Broker Eksportowy 2030
- Invest in Pomerania
- Portal poświęcony obsłudze inwestora www.investinpomerania.pl
- Raporty Invest in Pomerania
- Konkursy grantowe
- III Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń dla operatorów dźwigów portowych
- II Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń IT
- Konkurs grantowy 2022 r. na przygotowanie, w tym uzbrojenie terenów inwestycyjnych
- I Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - szkolenia IT
- Zakończone
- Invest in Pomerania 2030
- SPEKTRUM
- Podsumowanie realizacji projektu "SPEKTRUM" 2023
- Strona internetowa projektu SPEKTRUM
- Konkursy grantowe SPEKTRUM
- I nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.01.2020
- Dokumenty do podpisania umowy SPEKTRUM
- Wzór wniosku o płatność, załączniki i instrukcja wypełniania - SPEKTRUM
- II nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.02.2021
- III nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.03.2022
- IV nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.04.2023
- Spotkania i webinary w ramach SPEKTRUM
- BADANIE WSTĘPNE - formularz zgłoszenia
- O systemie SPEKTRUM
- Komunikaty, informacje dotyczące SPEKTRUM
- Katalog Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych w systemie SPEKTRUM
- Formularz akredytacji Instytucji Otoczenia Biznesu
- Pytania i odpowiedzi do konkursów grantowych SPEKTRUM
- Wyszukiwarka usług doradczych SPEKTRUM
- Grafiki do pobrania
- Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku
- BASCIL
- CIR-CO-WAY
- SMART CON EUROPE
- PDIH – Pomeranian Digital Innovation HUB
- BALTICBEAT
- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Ankieta ewaluacyjna dla przedsiębiorców dotycząca realizacji inwestycji w projekcie grantowym ”IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- WNIOSEK O PŁATNOŚĆ. Realizacja i rozliczanie projektów IMPULS
- IMPULS - Komunikaty, ważne informacje
- II Konkurs Grantowy w ramach projektu IMPULS
- II Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- I Konkurs grantowy w ramach projektu IMPULS
- I Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- Ogłoszenia i wyniki naboru wniosków
- Spotkania, webinary, komunikaty w ramach projektu IMPULS
- O projekcie IMPULS
- IMPULS w pytaniach i odpowiedziach
- Bezpłatne doradztwo merytoryczne w ramach konkursu grantowego w projekcie „IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- Zasady promocji projektów
- Sprawozdanie z trwałości projektu
- Projekty zakończone
- Media
- Kontakt
Dane kontaktowe
Ważne linki
Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „nie”

Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- O nas
- Oferta
- Sygnaliści - usługa konsultacyjna
- Szkolenia
- Wsparcie Działań Eksportowych
- Obsługa Inwestora – Invest in Pomerania
- Inwestowanie w Innowacyjne Pomysły Biznesowe
- Informacje o Funduszach UE
- Wynajem Sal Szkoleniowych
- Usługi Konsultingowe
- Forum Przedsiębiorstw
- Dofinansowanie Specjalistycznych Usług Doradczych
- Fundusze Europejskie
- Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- O programie
- Aktualności
- Pytania i odpowiedzi
- Na co Fundusze?
- Dokumenty
- Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Szczegółowy Opis Priorytetów programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Strategia komunikacji Funduszy Europejskich dla Pomorza 2021-2027
- Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027
- Udzielanie zamówień w ramach Projektu
- Nabory
- Wyniki naborów
- Spotkania informacyjne i wydarzenia
- Zasady promowania projektów
- Realizuję projekt
- Skontaktuj się
- Informacje o Funduszach UE
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Granty i doradztwo w ramach projektu SPEKTRUM. Pomorski system usług doradczych
- Granty i wsparcie eksportu
- RPO WP 2014-2020
- Archiwum
- Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Projekty
- WEKTOR - Metropolitalny System Finansowania Kształcenia
- Pomorski Broker Eksportowy 2030
- Invest in Pomerania
- Portal poświęcony obsłudze inwestora www.investinpomerania.pl
- Raporty Invest in Pomerania
- Konkursy grantowe
- III Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń dla operatorów dźwigów portowych
- II Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - przeprowadzenie szkoleń IT
- Konkurs grantowy 2022 r. na przygotowanie, w tym uzbrojenie terenów inwestycyjnych
- I Konkurs o przyznanie wsparcia na szkolenia INVEST IN POMERANIA ACADEMY w ramach projektu grantowego „Invest in Pomerania 2020” - szkolenia IT
- Zakończone
- Invest in Pomerania 2030
- SPEKTRUM
- Podsumowanie realizacji projektu "SPEKTRUM" 2023
- Strona internetowa projektu SPEKTRUM
- Konkursy grantowe SPEKTRUM
- I nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.01.2020
- Dokumenty do podpisania umowy SPEKTRUM
- Wzór wniosku o płatność, załączniki i instrukcja wypełniania - SPEKTRUM
- II nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.02.2021
- III nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.03.2022
- IV nabór wniosków o udzielenie grantu w ramach SPEKTRUM
- Wyniki konkursu grantowego nr SPE.04.2023
- Spotkania i webinary w ramach SPEKTRUM
- BADANIE WSTĘPNE - formularz zgłoszenia
- O systemie SPEKTRUM
- Komunikaty, informacje dotyczące SPEKTRUM
- Katalog Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych w systemie SPEKTRUM
- Formularz akredytacji Instytucji Otoczenia Biznesu
- Pytania i odpowiedzi do konkursów grantowych SPEKTRUM
- Wyszukiwarka usług doradczych SPEKTRUM
- Grafiki do pobrania
- Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku
- BASCIL
- CIR-CO-WAY
- SMART CON EUROPE
- PDIH – Pomeranian Digital Innovation HUB
- BALTICBEAT
- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
- IMPULS - odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego
- Ankieta ewaluacyjna dla przedsiębiorców dotycząca realizacji inwestycji w projekcie grantowym ”IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- WNIOSEK O PŁATNOŚĆ. Realizacja i rozliczanie projektów IMPULS
- IMPULS - Komunikaty, ważne informacje
- II Konkurs Grantowy w ramach projektu IMPULS
- II Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- I Konkurs grantowy w ramach projektu IMPULS
- I Konkurs - Niezbędne dokumenty do podpisania umowy
- Ogłoszenia i wyniki naboru wniosków
- Spotkania, webinary, komunikaty w ramach projektu IMPULS
- O projekcie IMPULS
- IMPULS w pytaniach i odpowiedziach
- Bezpłatne doradztwo merytoryczne w ramach konkursu grantowego w projekcie „IMPULS – odbudowa potencjału pomorskich przedsiębiorstw z branży czasu wolnego”
- Zasady promocji projektów
- Sprawozdanie z trwałości projektu
- Projekty zakończone
- Media
- Kontakt
Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „nie”
Skuteczna sprzedaż – jak doprowadzić do: „tak”, słysząc: „nie”
Termin szkolenia:
IV kwartał 2013 r.
Miejsce:
Gdańsk Przymorze
Koszt szkolenia:
799,50 zł brutto
Cel szkolenia:
- Uzyskanie wiedzy o procesie sprzedaży i kluczowych elementach obsługi Klienta.
- Zwiększenie umiejętności sprzedażowych Uczestników szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem etapu radzenia sobie z obiekcjami Klienta.
- Spojrzenie na proces sprzedaży przez pryzmat radzenia sobie z odmową Klienta: wykorzystanie skutecznego zbadania potrzeb i prezentacji produktu do zapobiegania i radzenia sobie z „nie”.
- Zwiększenie umiejętności dopasowania się do potrzeb psychologicznych Klienta i wykorzystania własnego potencjału interpersonalnego do budowania satysfakcjonujących relacji z Klientami.
Zakres tematyczny szkolenia (program):
1. Rozpoczęcie szkolenia.
2. Handlowiec w lustrze, czyli co lubimy, a co nam przeszkadza u sprzedawców – wypracowanie pozytywnego wzorca handlowca na podstawie doświadczeń Uczestników.
3. Przedstawienie koncepcji szkolenia: wpływ poszczególnych etapów procesu sprzedaży na radzenie sobie z odmową Klienta. –
4. Przywitanie Klienta i skuteczne pierwsze wrażenie, czyli jak spowodować, żeby Klient chciał nawiązać z nami relację.
- Nastawienie Handlowca, czyli jak wpływać na efektywność sprzedaży, zanim wypowiem pierwsze słowo.
- Elementy kształtujące skuteczne pierwsze wrażenie.
- Trening wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia – przywitanie z Klientem.
5. Badanie potrzeb, czyli jak zdobyć wiedzę o tym czego Klient oczekuje i co go przekona do zakupu.
- „Ludzie nie znoszą jaki im się coś sprzedaje, ale uwielbiają kupować” - potrzeby Klienta jako kluczowy element budowania strategii rozmowy handlowej.
- Symulacja badania potrzeb Klienta.
- Metody zadawania pytań o potrzeby. Technika lejka pytań.
- Aktywne słuchanie Klienta. Rola notatek.
6. Dostosowanie się do potrzeb psychologicznych Klienta, czyli jak zbudować skuteczną relację z Klientem - typologia stylów interpersonalnych Handlowca i Klientów.
- Rola zaspokojenia potrzeb psychologicznych w budowaniu trwałej relacji sprzedażowej.
- Określenie indywidualnego stylu interpersonalnego Klientów i Handlowców i związanych z nim potrzeb komunikacyjnych.
- Wypracowanie skutecznych narzędzi sprzedażowych w zależności od stylu interpersonalnego Klienta.
7. Prezentacja oferty, czyli jakich słów używać, żeby Klient nas zrozumiał i aby go przekonać, a nie wystraszyć.
- Skuteczne stosowanie języka korzyści.
- Dopasowanie języka do Klienta.
- Wykorzystanie wiedzy o potrzebach do skutecznej prezentacji oferty – trening symulacyjny.
8. Zamykanie sprzedaży, czyli jak sprzedać jednocześnie rozpoczynając historię kolejnych spotkań z Klientem.
- Rozpoznanie sygnałów kupna.
- Strategie i techniki zamykania sprzedaży.
- Patrz w przyszłość: to tylko początek! - nawiązanie długofalowej relacji z Klientem, jako podstawa kreowania możliwości sprzedażowych w przyszłości.
- Efekt świeżości jako podstawa budowania długofalowej relacji z Klientem. Wywieranie dobrego wrażenia na zakończenie spotkania.
- Sposoby podtrzymania kontaktu z Klientem. Indywidualizacja relacji posprzedażowej.
9. Radzenie sobie z obiekcjami Klienta – finał szkolenia.
- Metody radzenia sobie z obiekcjami Klienta, czyli po co aktywnie poszukiwać obiekcji, żeby sfinalizować sprzedaż.
- Wykorzystanie doświadczeń i wiedzy ze szkolenia do skutecznego zapobiegania i eliminowania obiekcji Klienta – trening symulacyjny.
10. Zakończenie szkolenia.
Profil uczestnika:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się szeroko rozumianą sprzedażą produktów lub usług w bezpośrednim kontakcie z Klientem. Oznacza to zarówno sprzedaż w punktach handlowych (oddziałach, siedzibach firmy), jak i u Klienta.
Metody dydaktyczne:
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi i obejmuje trening umiejętności rozwijanych na bazie doświadczeń nabywanych przez Uczestników podczas szkolenia. Proponowane przez trenera ćwiczenia i symulacje będą stanowić źródło przeżyć, które poprzez moderowane omówienia staną się podstawą rozwoju trenowanych zachowań i kompetencji.
Przykładowe metody pracy szkoleniowej: ćwiczenia grupowe i indywidualne, praca w podgrupach dyskusja moderowana, prezentacje na forum, prezentacja trenerska, test, scenki i symulacje, sesje informacji zwrotnych.
Trener:
Mateusz Plata - trener umiejętności społecznych i biznesowych. Socjolog, absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył dwuletnią Szkołę Trenerską i roczną Szkołę Tutorską Gdańskiego Stowarzyszenia Akademickiego, a także szkolenie trenera kreatywności w programie Odysei Umysłu. Absolwent Akademii Mistrzów Treningu, realizowanej przez GT Mentor w Krakowie. Kilkuletni trener grup kreatywnych, a także prowadzący warsztaty teatralne. Od 2004 roku realizuje szkolenia i wdraża projekty rozwojowe dla wiodących firm, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych na terenie całego kraju. Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich, z obszaru sprzedaży i obsługi klienta, a także szkoleniach rozwijających umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych. Poza pracą w charakterze trenera zajmował się także sprzedażą m.in. usług szkoleniowych, opieką nad kluczowymi klientami i zarządzaniem zespołem sprzedażowym. Realizował szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla następujących firm i organizacji: Asseco Wa-Pro; Atlanta Poland; Bayer Polska; Bank BPH; BP Techem; Damco; Eaton Truck Components; Eaton Automotive; Ergo Hestia; Eurolot; Forum Dialogu Gdański Areopag; Fundacja Centrum Solidarności; Fundacja Projekt Kultura; Grupa Lotos; Grupa Żywiec; Jeronimo Martins Polska; Media Markt; NOT; Saturn Planet; Pekao SA; PGNiG; PKO BP; Profix; PZU Życie; SKOK im. F. Stefczyka; Urzędy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (m.in. Urzędy Skarbowe, Wojewódzkie); Wartsila. Interesuje się teatrem, jako sztuką ale także sposobem opisu rzeczywistości. Jest „fanem” literatury współczesnej, gier planszowych i spędzania czasu wśród ludzi.
Powody dla których warto wziąć udział w szkoleniu:
- Szkolenie rozwija umiejętności będące podstawą efektywnej sprzedaży i budowania trwałego kontaktu z Klientami. Zatem osoby, które pracują w handlu, dzięki szkoleniu uzyskają możliwość zwiększenia swojej skuteczności sprzedażowej.
- Część wątków poruszanych na szkoleniu (np. metody zadawania pytań, dopasowanie do potrzeb psychologicznych Klienta, autoanaliza własnego stylu interpersonalnego), obejmuje trening umiejętności użytecznych przy nawiązywaniu satysfakcjonujących kontaktów interpersonalnych w ogóle. Udział w szkoleniu sprzyja więc zwiększeniu własnej efektywności osobistej i biznesowej, a także rozwojowi umiejętności ułatwiających skuteczną współpracę z Klientami wewnętrznymi w firmie.
- Program szkolenia zakłada koncentrację na radzeniu sobie w sytuacji, kiedy ze strony Klienta usłyszymy: „nie”. Trening umiejętności potrzebnych w tej sytuacji przede wszystkim pomoże skuteczniej rozwiewać obiekcje Klienta i przekonywać do „tak”.
- Szkolenie obejmuje element autoanalizy w zakresie własnego stylu interpersonalnego. Uzyskanie tej wiedzy zwiększy samoświadomość Uczestników, pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie ich potencjału i umożliwi skuteczniejsze planowanie przyszłych działań rozwojowych.
- Trening umiejętności radzenia sobie z obiekcjami ułatwi Uczestnikom szkolenia zmianę negatywnego nastawienia („on na pewno zaraz powie: „nie”) i poradzenie sobie z lękiem przed odmową Klienta. Dzięki temu może kształtować ogólną postawę wobec sprzedaży w kierunku proaktywnym i pozytywnym.
- Szkolenie jest praktyczne i pozwala na zastosowanie poznanych umiejętności w realnej pracy zawodowej. Jest to możliwe dzięki konstrukcji programu szkolenia i wykorzystywanym ćwiczeniom. Sprzyja temu także praktyka trenera, który poza wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym posiada także doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z obszarem sprzedaży i obsługi Klienta (handlowiec, menedżer zespołu sprzedażowego).
Certyfikat:
Każdy z uczestników po zakończeniu zajęć otrzyma certyfikat w języku polskim i angielskim poświadczający udział w szkoleniu.
Rekrutacja:
Warunkiem uczestnictwa jest terminowe złożenie formularza zgłoszeniowego. Czytelnie wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na nr faksu (58) 30 11 341. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń. Osoby, które otrzymają telefoniczne potwierdzenie udziału, zobowiązane są, najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć, do wniesienia opłaty.
Kontakt:
Marta Moczkowska tel.: 058-32 33 253, e-mail: marta.moczkowska@arp.gda.pl