Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Treść strony

Sześć lat Alexander Mann Solutions w Gdańsku „True Workforce Dexterity” w dobie ciągłych zmian

AMS, globalny dostawca kompleksowych rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi, świętuje sześć lat działalności w Trójmieście. Firma zatrudnia ponad 300 pracowników i planuje dalszy rozwój swojego gdańskiego biura.

Minęło sześć lat od kiedy AMS wybrał Trójmiasto na lokalizacją swojego drugiego polskiego biura. Zaczęło się skromnie - od dziesięcioosobowego zespołu w małym, tymczasowym biurze w centrum biznesowym Alchemia. Bardzo szybko nowa siedziba rozrosła się do 300-osobowego centrum obsługującego ponad 20 globalnych klientów.

- Bardzo się cieszę, że wspólnie z zespołem Invest in Pomerania odegrałem choć niewielką rolę w sukcesie AMS w Gdańsku - mówi Marcin Grzegory, Zastępca Dyrektora Invest in Pomerania - Gdy 6 lat temu Jolanta Gantkowska, dyrektor zarządzająca AMS w Polsce, zwróciła się do nas z prośbą o pomoc, Gdańsk był tylko jedną z rozważanych opcji. Od razu dostrzegliśmy, że AMS i Trójmiasto bardzo do siebie pasują i udało nam się przekonać o tym zarząd firmy. Jak pokazało ostatnie 6 lat, mieliśmy rację.

Pracownicy AMS reprezentują 50 narodowości i pochodzą z różnych środowisk. Według liderów firmy połączenie zróżnicowanych perspektyw i doświadczeń, jakie pociąga za sobą różnorodność, przynosi wiele korzyści dla biznesu - pobudza innowacje i sprzyja kreatywnemu rozwiązywaniu problemów. Z tego względu są to podstawowe wartości AMS.

- Diversity and Inclusion (różnorodność i integracja) zawsze były częścią DNA naszej firmy - mówi Paweł Hajduk, dyrektor AMS Gdańsk Centre - dlatego Trójmiasto, a w szczególności Gdańsk, z jego długą tradycją wielokulturowego miasta i polityką otwartości i solidarności, jest dla nas idealnym miejscem. Chcemy budować kulturę biznesową opartą na równości i tolerancji. Aby zapewnić realizację tych celów stworzyliśmy sieci pracownicze oraz rady ds. różnorodności i integracji. W AMS wartości te były traktowane priorytetowo długo zanim hasła te stały się tak popularne. Podobnie elastyczność pracy, bardzo aktualny temat ostatnich miesięcy, od dawna jest nieodłącznym elementem naszej kultury biznesowej.

Oprócz dwóch komfortowych pięter kompleksu Alchemia ze wszystkimi zaletami nowoczesnego biura, AMS oferuje swoim pracownikom możliwość częściowej lub całkowicie zdalnej pracy. Wkrótce po otwarciu trójmiejskiego oddziału firma miała okazję sprawdzić swoje możliwości w tym zakresie gdy krakowskie biuro zostało zamknięte z powodu Światowych Dni Młodzieży i do Gdańska tymczasowo relokowano ponad 300 pracowników

- Aby pomieścić wszystkich gości, większość naszego gdańskiego zespołu musiała pracować z domu - opowiada Paweł Hajduk - Całe szczęście ta skomplikowana logistycznie operacja zakończyła się sukcesem. Nasi klienci nadal byli obsługiwani na najwyższym poziomie, a wszyscy pracownicy mogli wykonywać swoje obowiązki w komfortowych warunkach. Kilkoro z nich tak bardzo polubiło gdańskie biuro i atmosferę Trójmiasta, że po tej krótkiej wizycie postanowiło przenieść się tu na stałe! - mówi Hajduk. Doświadczenie to okazało się bardzo przydatne biorąc pod uwagę zmiany jakie przyniosła pandemia. Przejście na tryb pracy zdalnej, które dla wielu firm stanowiło duże wyzwanie, dla AMS było znacznie łatwiejsze ponieważ większość pracowników była przyzwyczajona do takiego modelu pracy.

Rok 2020 był trudny dla całego sektora BSS, AMS nie był wyjątkiem. Jednak firma nie tylko skutecznie pomogła swoim klientom sprostać nowym wyzwaniom, udało jej się także rozwinąć się zdobywając nowe projekty i zatrudniając dodatkowych pracowników, którzy zasilili także trójmiejski zespół. Trójmiasto odgrywa kluczową rolę w ambitnych planach AMS, ponieważ ma stać się „showroomem” usług firmy.

Do końca 2021 roku AMS Trójmiasto planuje zatrudnić 50-100 osób. Otwarte stanowiska obejmują zarówno role wymagające jedynie dobrej znajomości języka, na których zapewnione jest pełne przeszkolenie, jak i specjalistyczne stanowiska w dziedzinie rekrutacji, business intelligence, analityki i programowania full stack.

O AMS
AMS to globalna firma zajmującą się outsourcingiem procesów rekrutacyjnych i zarządzaniem zasobami ludzkimi. Powstała w 1996 roku firma pomaga organizacjom na całym świecie rozwijać się i przystosowywać do nieustannie zmieniającego się świata budując, przekształcając i optymalizując siłę roboczą. Realizuje te cele poprzez pozyskiwanie i zarządzanie pracownikami, rozwój mobilności i umiejętności oraz doradztwo w zakresie rekrutacji i technologii.

Rozwiązania AMS są dostarczane przez ponad 5000 ekspertów, którzy w swojej pracy kierują się wartościami firmy: pasją, odwagą i autentycznością. Tylko w ubiegłym roku firma zatrudniła 180 tys. stałych pracowników i zarządzała 26 tys. kontraktów dla swoich 180 klientów outsourcingowych. AMS jest również zaufanym partnerem wielu innych organizacji, dla których świadczy usługi doradcze i pomaga osiągnąć rekrutacyjne założenia. Nadrzędnym celem firmyjest pomoc klientom z ponad 90 krajów na całym świecie w tworzeniu elastycznych i zróżnicowanych zespołów.

wstecz

Kontakt

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Agencji Rozwoju Pomorza

Dane Kontaktowe

  • Dane spółki

    Agencja Rozwoju Pomorza S.A. jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, w rejestrze przedsiębiorców pod numerem KRS 0000004441 | NIP 583-000-20-02 | Regon 190044530 | Kapitał zakładowy: 26 320 000 zł w całości wpłacony

Sekcja dodatkowa


  • Galeria logotypów

  • Zdjęcia na stronie
    Zdjęcia na stronie