Treść strony
Menadżer ds. relacji – trendy w obsłudze klienta w małych i średnich firmach |
TERMIN: 13 listopada 2017 r. (poniedziałek), godz. 13:30 - 14:30
MIEJSCE: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472D (Olivia SIX), sala 12.13, 12 piętro
Spotkanie dot. aktualnych trendów w obsłudze klienta, pod kątem planowania działania managera w MŚP. Identyfikując działania, które mogą wpływać na polepszenie świadczenia dobrej obsługi, warto przyjrzeć się takim kwestiom jak: zarządzanie czasem, dobór narzędzi do obsługi, sposoby na znalezienie słabych punktów w obsłudze i sposoby na ich eliminację. W ramach proponowanej dyskusji planujemy wskazać rozwiązanie najbardziej palącego problemu – jak pogodzić szeroki zakres obowiązków z ograniczonym czasem na ich wykonanie.
PROWADZĄCY:
ALEKSANDRA HARASIUK
AGENCJA ROZWOJU POMORZA S.A./ POMORSKI BROKER EKSPORTOWY
Absolwentka zarządzania i marketingu, w ramach działalności Good At Service przygotowywała i wdrażała kompleksowe rozwiązania związane z obsługą klienta- sprzedaży, komunikacji, technologii. Fanka neurobiologii i socjologii, kultury biznesowej i handlowej oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku. Obecnie pełni funkcję brokera eksportowego w Agencji Rozwoju Pomorza, przygotowuje małe i średnie firmy do działań sprzedażowych zagranicą.
Kontakt
Al. Grunwaldzka 472D
80-309 Gdańsk
Działy i zespoły
Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich
Sekretariat
tel. +48 58 32 33 100,
fax +48 58 32 33 200
sekretariat@arp.gda.pl
poniedziałek-piątek
800-1600
Dane Kontaktowe
-
Dane spółki
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, w rejestrze przedsiębiorców pod numerem KRS 0000004441 | NIP 583-000-20-02 | Regon 190044530 | Kapitał zakładowy: 26 320 000 zł w całości wpłacony
Sekcja dodatkowa
Spółka Samorządu Województwa Pomorskiego