Informacje prasowe

Sitel Group®: kolejny krok w rozwoju

Sitel Group®, globalny lider dostarczający kompleksowe produkty i rozwiązania dla firm w zakresie obsługi klienta (customer experience), otwiera nowe biuro w Trójmieście. Firma rozpocznie działalność w 85-osobowym zespole, a jej ambicją jest wzrost zatrudnienia do 500 osób w ciągu najbliższych kilku lat.

Od ponad 35 lat, Grupa Sitel zapewnia doskonałą obsługę klienta (CX) dla wiodących światowych marek we wszystkich możliwych branżach, od mediów i rozrywki po ubezpieczenia i instytucje rządowe. Do jej głównych działań należą: obsługa klienta, IT helpdesk i telemarketing. Grupa Sitel przeprowadza każdego dnia ponad 4,5 mln rozmów z użytkownikami w ponad 50 językach z silnym naciskiem na cyfrowe strategie CX. Łączy innowacyjne myślenie projektowe z rozwiązaniami cyfrowymi – w tym samoobsługą, sztuczną inteligencją (AI), automatyzacją i analityką opartą na danych. Sitel Group posiada  biuro rozwoju w Warszawie, a ich polski zespół składa się z 850 wysoko wykwalifikowanych ekspertów. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku.

- Mamy przyjemność powitać nowego członka trójmiejskiej sceny sektora usług biznesowych. Pomorze jest otwarte na nowe możliwości rozwoju, a Sitel jest ważnym graczem na globalnym rynku obsługi klienta. Trójmiasto utrzymuje pozycję jednego z najlepszych miejsc do prowadzenia biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej i jesteśmy tutaj po to, aby w pełni wspierać ich działalność. - mówi Mieczysław Struk, Marszałek Województwa Pomorskiego.

- Gdańsk, Gdynia i Sopot szczycą się różnorodnością i wielojęzycznością, doskonałym systemem edukacji i kulturą otwartości. Otwarcie biura Sitel Group w Gdańsku to znak, że nasze wysiłki nadal się opłacają. Wyrazy uznania dla Invest in Pomerania za zapewnienie, że pozostajemy na dobrej drodze i nadal zwiększamy atrakcyjność inwestycyjną. Witamy Sitel Group na Pomorzu. Jesteśmy przekonani, że firma odniesie tutaj wielki sukces. - mówi Aleksandra Dulkiewicz, Prezydent Miasta Gdańska

Firma ceni otwartość - dlatego zdecydowała się na ekspansję w regionie i powiększenie zespołu oraz bazy klientów.

- Widzimy, że języki obce stają się coraz ważniejsze. Ich znajomość od zawsze była paszportem do świata, dlatego wybraliśmy Trójmiasto. Aglomeracja z 24 uczelniami wyższymi z ponad 20 tys. absolwentów rocznie to dla nas ogromne możliwości. Zróżnicowana grupa potencjalnych pracowników zawsze była dla nas ważna, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów. - wyjaśnia Monika Röhr-Łukasik, dyrektor Sitel Polska.

W pierwszej fazie rozwoju gdańskiego biura, Sitel Group będzie poszukiwać anglojęzycznych pracowników, z podstawową wiedzą techniczną. Firma oferuje absolwentom wyższych uczelni duże możliwości szkoleniowe i dobre miejsce do rozwoju.

Sitel Group koncentruje się na utrzymaniu płaskiej struktury organizacyjnej, aby trzymać się swoich wartości: Learn, Lead, and Grow. Firma oferuje pracownikom różne korzyści, np. okresowe premie, wsparcie finansowe dla opieki nad dziećmi, wiele ciekawych wydarzeń sportowych i kulturalnych, a także pakiety relokacyjne.  

- Cieszymy się, że możemy otworzyć nasze nowe centrum kontaktu z klientami  w Gdańsku. Dzięki sile, elastyczności, zespołowi z pasją i głębokiej wiedzy w zakresie strategii CX spodziewamy się szybkiego wzrostu w tym regionie. Trójmiasto to idealne miejsce do inwestowania i prowadzenia firmy, a także dalszego rozwoju naszej marki. - podkreśla Christian Sajons, dyrektor zarządzający Sitel Group na Niemcy, Europę Wschodnią i kraje nordyckie.

O Sitel Group 
Jako wiodący globalny dostawca produktów i rozwiązań customer experience (CX), Sitel Group® umożliwia  wielu firmom budowanie silniejszych relacji z klientami poprzez tworzenie trwałych więzi biznesowych, które zwiększają wartość marki. Zainspirowani unikalną wizją i priorytetami klientów, pytamy: "co by było, gdyby...?", wykorzystując naszą wiedzę do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które wspierają pracę i wysiłek naszych klientów.  

Ponad 100 tys. osób na całym świecie – pracujących w trybie “Work from Home” (zdalnej pracy z domu) lub w jednym z centrów CX, bezpiecznie łączy najbardziej znane i lubiane  marki z ich klientami, generując ponad 4,5 miliona kontaktów dziennie w ponad 50 językach. Rozwiązania Sitel Group, zarówno cyfrowe, jak i głosowe, zapewniają przewagę konkurencyjną we wszystkich punktach relacji  z klientami. Wielokrotnie nagradzana kultura pracy opiera się na ponad 35-letnim doświadczeniu w branży i zaangażowaniu w podniesienie poziomu doświadczenia pracowników.  

EXP + ™ Sitel Group to elastyczne rozwiązanie z pełną obsługą w chmurze, zaprojektowane w celu uproszczenia dostarczania kompleksowych usług CX, przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, skuteczności i zadowoleniu klientów. EXP + tworzy solidny ekosystem, wykorzystując połączoną moc czterech filarów: wzmacniaj, angażuj, eksploruj i rozwijaj.

Dowiedz się więcej na www.sitel.com.

  • nowy inwestor - uroczystość
  • nowy inwestor - uroczystość

Wstecz