Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Banery

80 wejść
2016.09.26 15:40

Data

27.09.2016

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

UWAGA!

BRAK WOLNYCH MIEJSC!!!

 

 

Termin: 19.11.2013, godz. 9:00 -12:00

 

Tytuł: Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy?

 

Odbiorcy:

- osoby, które mają mikro, małą lub średnią firmę i chciałyby zmienić lub udoskonalić jej wizerunek na rynku,

- osoby, które chcą sprawić, aby ich identyfikacja wizualna była spójna, czytelna i wyróżniająca ich spośród konkurencji,

- chcą piękniej, bardziej atrakcyjnie „opakować” swoją firmę i jej produkty.

 

Opis:

Warsztat „Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy?to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyczna wiedza i gotowy projekt. W trakcie warsztatu uczestnicy pracują nad wybranymi przez nich pomysłami i w efekcie otrzymują stworzony, nowy projekt logo i wizytówki, który po zajęciach zostaje przekazany zainteresowanym w formie pliku gotowego do druku lub dalszej obróbki (plik cdr, ai, pdf).

 

Warsztat omawia zagadnienia związane z tworzeniem spójnej, jednolitej identyfikacji wizualnej dla firm. W oparciu o przykłady przedstawiane są zasady tworzenia identyfikacji począwszy od znaku firmy, czyli logo poprzez typografię po druki firmowe, gadżety, aż do strony internetowej.

 

Warsztat, poza częścią teoretyczną, wspartą wieloma przykładami, ma przede wszystkim, umożliwić uczestnikom pracę nad ich własnymi pomysłami. Może to być praca nad istniejącym już znakiem i materiałami, połączona z analizą ich budowy, kompozycji, znaczenia użytej kolorystyki i typografii. Może to także być praca nad stworzeniem nowego znaku i materiałów promocyjnych dla zupełnie nowego projektu.

 

Wielką atrakcją tego warsztatu jest bogata część praktyczna, w trakcie której, na oczach uczestników i z ich udziałem, tworzone są podstawy spójnej, jednolitej identyfikacji wizualnej dla ich firmy (istniejącej lub planowanej).

 

W efekcie wybrany uczestnik wyjdzie z zajęć, z konkretnym pomysłem w formie wstępnego projektu zapisanego elektronicznie.

 

Zawartość warsztatu:

I. Czym jest identyfikacja wizualna

  • LOGO, czyli fundament
    • definicja, czym jest znak firmy,
    • rodzaje, typy znaków graficznych,
    • a może lifting logo – kiedy zmieniać znak firmy?
    • znak idealny, czyli 12 warunków do spełnienia.
  • LOGO, czyli jak je tworzymy
  • jak przełożyć działalność firmy na znak?
  • typografia – małe „co nieco” o czcionkach,
  • kolory – co komunikują, co oznaczają, jak są odbierane?
  • symbol – jak najprościej opowiedzieć historię?

II. A gdy już mamy znak... czyli tworzenie spójnej identyfikacji

  • identyfikacja wizualna – co to jest?
  • elementy identyfikacji wizualnej:
    • akcydensy
    • strona www,
    • samochód,
    • wnętrza,
    • stroje,
    • gadżdety.

III. Praktyczne tworzenie podstawowej identyfikacji dla wybranej firmy/pomysłu na firmę

Praca warsztatowa nad wybranym przez Uczestników przykładem identyfikacji wizualnej i stworzenie:

  • logo i
  • wizytówki,

Warsztat przewidziany jest na 3 godziny, w tym:

  • 1,5 h zajęć teoretycznych z omawianiem praktycznych przykładów,
  • 1,5 h zajęć praktycznych, w czasie których trener we współpracy z grupą tworzy, w programie graficznymv, wspomniane wyżej materiały dla wybranej przez uczestników firmy/pomysłu na firmę. Uczestnicy tak obserwują proces tworzenia, jak i aktywnie pracują z trenerami.

 

Korzyści dla uczestników:

- wybrana osoba otrzyma stworzony, nowy, wstępny projekt np.: logo i wizytówki, który po zajęciach zostanie jej przekazany w formie pliku gotowego do druku lub dalszej obróbki (plik cdr, ai, pdf),

- możliwość omówienia i zweryfikowania istniejących znaków firmowych i produktowych wraz z ich modyfikacją wspólnie z prowadzącymi,

- możliwość stworzenia, wspólnie z prowadzącymi, nowego znaku firmowego lub produktowego,

- podstawową wiedzę z zakresu jednolitej, spójnej identyfikacji wizualnej wzbogaconą dużą ilością przykładów z życia.

 

Prowadzący: Zajęcia prowadzone przez dwóch trenerów: Grażyna Pawlisz - Trener przedsiębiorczości i współwłaścicielka firmy „ZINK studio” oraz Weronika Zawiślak – grafik komputerowy, współwłaścicielka firmy „ZINK studio”.

 

Miejsce: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., ul. Arkońska 6 (budynek A3, sala konferencyjna 005 na parterze)

 

Formularz zgłoszeniowy:

Zapraszamy do uzupełnienia formularza zgłoszeniowego na warsztat pt. "Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy". Spotkanie jest organizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza SA w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Wstęp wolny. Ilość miejsc ograniczona.

 

Imię i nazwisko: * 
Wiek: * 
Miejscowość: * 
E-mail: * 
Nr telefonu: * 
Kim jesteś? *
Podaj nazwę szkoły/uczelni/instytucji/firmy: * 
Skąd wiesz o Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości? *
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dobrowolnie podanych danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). *



Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego