Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«sierpień 2018»
P W Ś C P S N
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

2607 wejść
2018.08.13 15:54

Data

15.08.2018

Galeria

Baner

Jak wykorzystasz 1,5 minuty – storytelling w windzie


TERMIN: 16 listopada 2017 r. (czwartek), godz. 9:00 - 12:00
MIEJSCE: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472D (Olivia SIX), sala 12.13, 12 piętro


Jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, do której od pół roku próbujesz się dostać, a teraz masz 1,5 min. żeby przekonać go, że spotkanie z Tobą to coś dla niego bardzo ważnego. Podołasz? Storytelling może Ci pomóc. Jak? 


PLAN SPOTKANIA:

W pierwszej części bardziej prelekcyjnej – wprowadzę Cię w świat storytellingu i odpowiem na kilka ważnych pytań:

  • czym jest storyteling
  • dlaczego warto używać opowieści w biznesie
  • jak działa opowieść strategiczna – pokażę przykłady
  • w jakich działaniach marketingowo – sprzedażowych opowieść działa najlepiej.

W drugiej części bardziej warsztatowej:

  • poznasz elementy  struktury elevator pitch 
  • spróbujesz stworzyć mini opowieść biznesową/osobistą wg tej struktury
  • sprawdzisz jak działa na innych.

Dzięki temu dowiesz się jak historia buduje relacje, wzmacnia zaufanie i pomaga zrozumieć to co robisz. W jaki sposób można zamienić słuchacza w klienta? 

Spotkanie jest dla osób zajmujących się marketingiem i/lub sprzedażą:

  • przedsiębiorców
  • kadry menedżerskiej z obszaru sprzedaż/marketing
  • pracowników działu marketingu
  • handlowców

​  PROWADZĄCY:

KRZYSZTOF KOWALCZYK
ACTIVE DAYS.PL

Pomaga firmom w ciekawy sposób opowiadać o swoich produktach i usługach. Obszary, w których działa to: strategia marketingowa oparta na storytellingu, planowanie kampanii reklamowych, budowanie narracji marketingowej, szkolenia handlowe. Sprzedażą i marketingiem zajmuje się od 20 lat. Ma kilkuletnie doświadczenie współpracy jako trener sprzedaży w amerykańskiej firmie szkoleniowej Sandler Training. W międzyczasie prowadzi od 10 lat własną firmę marketingowo – szkoleniową ACTIVE DAYS.PL, w której pomaga tworzyć marketing i sprzedaż przez storytelling 360°. Pomaga tworzyć opowieści, jako element narracji marketingowej i sprzedażowej. Szkoli handlowców wg autorskiej metody Aktywnej Sprzedaży, która czerpie garściami z opowieści. Jest autorem interaktywnego bloga o storytellingu: "Opowiedz mi swoją historię".

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego