Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Banery

395 wejść
2017.11.21 10:55

Data

21.11.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Menadżer ds. relacji – trendy w obsłudze klienta w małych i średnich firmach


TERMIN: 13 listopada 2017 r. (poniedziałek), godz. 13:30 - 14:30

MIEJSCE: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472D (Olivia SIX), sala 12.13, 12 piętro


Spotkanie dot. aktualnych trendów w obsłudze klienta, pod kątem planowania działania managera w MŚP. Identyfikując działania, które mogą wpływać na polepszenie świadczenia dobrej obsługi, warto przyjrzeć się takim kwestiom jak: zarządzanie czasem, dobór narzędzi do obsługi, sposoby na znalezienie słabych punktów w obsłudze i sposoby na ich eliminację. W ramach proponowanej dyskusji planujemy wskazać rozwiązanie najbardziej palącego problemu – jak pogodzić szeroki zakres obowiązków z  ograniczonym czasem na ich wykonanie.


  PROWADZĄCY:

ALEKSANDRA HARASIUK
AGENCJA ROZWOJU POMORZA S.A./ POMORSKI BROKER EKSPORTOWY


Absolwentka zarządzania i marketingu, w ramach działalności  Good At Service przygotowywała  i wdrażała kompleksowe rozwiązania związane z obsługą klienta- sprzedaży, komunikacji, technologii. Fanka neurobiologii i socjologii, kultury biznesowej i handlowej oraz polskich przedsiębiorców z lat 20 ubiegłego wieku. Obecnie pełni funkcję brokera eksportowego w Agencji Rozwoju Pomorza, przygotowuje małe i średnie firmy do działań sprzedażowych zagranicą. 

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego