23.
Należy podać informację na temat kontroli przeprowadzonych przez uprawnione instytucje, inne niż IZ RPO WP i IP II RPO WP (np. Najwyższa Izba Kontroli, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Komisja Europejska i inne).

Kolumna 1 („Nazwa instytucji kontrolującej”): należy podać nazwę instytucji uprawnionej do przeprowadzenia kontroli.

Kolumna 2 („Data przeprowadzenia kontroli – rozpoczęcie”): należy podać datę rozpoczęcia kontroli.

Kolumna 3 („Data przeprowadzenia kontroli – zakończenie”): należy podać datę zakończenia kontroli. W przypadku, gdy w okresie sprawozdawczym, kontrola trwała należy podać datę przybliżonego zakończenia kontroli.

Kolumna 4 („Czy został sporządzony dokument pokontrolny?”): należy podać informację o otrzymanych dokumentach pokontrolnych poprzez wpisanie następujących opcji:
TAK – w przypadku otrzymania dokumentu pokontrolnego w formie np. wystąpienia pokontrolnego, raportu z kontroli, uchwały, informacji pokontrolnej, dokument należy dołączyć do wniosku o płatność.
NIE – w przypadku nie otrzymania dokumentu pokontrolnego do dnia złożenia wniosku o płatność należy niezwłocznie po otrzymaniu dokumentu od instytucji kontrolującej przekazać go do IP II RPO WP.