Banery

  • Punkt In formacyjny - baner
  • Invest in Pomerania

Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy?

Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy?

Termin szkolenia:

termin do ustalenia (9:00- 15:00)

Miejsce szkolenia:

Siedziba Agencji Rozwoju Pomorza SA, ul. Arkońska 6/bud. A3

Koszt szkolenia:
335 zł netto + 23% VAT

cena szkolenia obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat oraz przerwy kawowe
Dla płacących za szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT.
 

ZGŁASZAM SIĘ NA SZKOLENIE>>

 

Warsztat „Jak stworzyć spójną identyfikację wizualną firmy?” to nie tylko teoria ale przede wszystkim praktyczna wiedza i gotowy projekt. W trakcie warsztatu uczestnicy pracują nad wybranymi przez nich pomysłami i w efekcie otrzymują stworzony, nowy projekt logo i wizytówki, który po zajęciach zostaje przekazany zainteresowanym w formie pliku gotowego do druku lub dalszej obróbki (plik cdr, ai, pdf).

Warsztat omawia zagadnienia związane z tworzeniem spójnej, jednolitej identyfikacji wizualnej dla firm. W oparciu o przykłady przedstawiane są zasady tworzenia identyfikacji począwszy od znaku firmy, czyli logo poprzez typografię po druki firmowe, gadżety, aż do strony internetowej.

Warsztat, poza częścią teoretyczną,wspartą wieloma przykładami, ma przede wszystkim, umożliwić uczestnikom pracę nad ich własnymi pomysłami. Może to być praca nad istniejącym już znakiem i materiałami, połączona z analizą ich budowy, kompozycji, znaczenia użytej kolorystyki i typografii. Może to także być praca nad stworzeniem nowego znaku i materiałów promocyjnych dla zupełnie nowego projektu.

Wielką atrakcją tego warsztatu jest bogata część praktyczna, w trakcie której, na oczach uczestników i z ich udziałem, tworzone są podstawy spójnej, jednolitej identyfikacji wizualnej dla ich firm.

W efekcie wybrani uczestnicy wychodzą z zajęć, z konkretnymi pomysłami w formie wstępnych projektów zapisanych elektronicznie.

Profil uczestnika:

Warsztat przeznaczony jest dla osób, które:

  • mają mikro, małą lub średnią  firmę i chciałyby zmienić lub udoskonalić jej wizerunek na rynku,
  • chcą sprawić, aby ich identyfikacja wizualna była spójna, czytelna i wyróżniająca ich spośród konkurencji,
  • chcą piękniej, bardziej atrakcyjnie „opakować” swoją firmę i jej produkt

Zakres tematyczny szkolenia (program):

I. Czym jest identyfikacja wizualna

  1. LOGO, czyli fundament
  • definicja, czym jest znak firmy,
  • rodzaje, typy znaków graficznych,
  • a może lifting logo – kiedy zmieniać znak firmy?
  • znak idealny, czyli 12 warunków do spełnienia.

 2.  LOGO, czyli jak je tworzymy

  • jak przełożyć działalność firmy na znak?
  • typografia – małe „co nieco” o czcionkach,
  • kolory – co komunikują, co oznaczają, jak są odbierane?
  • symbol – jak najprościej opowiedzieć historię?

II. A gdy już mamy znak… czyli tworzenie spójnej identyfikacji

  1. identyfikacja wizualna – co to jest?
  2. elementy identyfikacji wizualnej:
  • akcydensy
  • strona www,
  • samochód,
  • wnętrza,
  • stroje,
  • gadżdety.

III. Praktyczne tworzenie podstawowej identyfikacji dla wybranych firm

Praca warsztatowa nad wybranymi przez Uczestników przykładami identyfikacji wizualnej i stworzenie uproszczonych elementów podstawowej identyfikacji firmy czyli:

  • logo,
  • wizytówki,
  • ulotki.

Warsztat przewidziany jest na 6 godzin, w tym:
2 h zajęć teoretycznych z omawianiem praktycznych przykładów,
4 h zajęć praktycznych, w czasie których trener we współpracy z grupą tworzy, w programie graficznymv, wspomniane wyżej materiały dla wybranych przez uczestników, maksymalnie trzech, firm. Uczestnicy tak obserwują proces tworzenia, jak i aktywnie pracują z trenerami

Ekspert:

Grażyna Pawlisz - trener, mentor, coach i doradca przedsiębiorczości. Z wykształcenia ekonomista. Aktualnie prowadzi kreatywne studio zajmujące się tworzeniem spójnych identyfikacji wizualnych dla firm bazujących na opracowanej strategii ich działania na rynku. Od kilkunastu lat współpracuje z organizacjami z otoczenia biznesu, zajmującymi się wspieraniem i rozwijaniem przedsiębiorczości. Jako trener pracuje między innymi dla Fundacji Gospodarczej z Gdyni (szkolenia: zakładanie własnej firmy, marketing, biznes plan, negocjacje) oraz jako Indywidualny Doradca Biznesowy. Realizowała m.in. takie projekty jak: trzy edycje projektu „Makro – szansa dla Mikro firm”, „Moja Firma – Moja Przyszłość”, „Dobry Start” czy „Dojrzała Przedsiębiorczość 50+”. Dla Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości pracuje głównie jako Mentor i Opiekun Merytoryczny Mentorów (m.in.: w projektach „Mentoring Kobiet w Biznesie” oraz „Biznes na start” – w pięciu edycjach). Pracuje również jako Doradca ds. Przedsiębiorczości, współpracuje także z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Wspiera przedsiębiorców – tych startujących – w budowaniu ich pomysłów na firmę, a następnie w ich wdrażaniu na rynek i sprzedawaniu wytwarzanych produktów. Tych, którzy już działają wspiera we wprowadzaniu zmian, wdrażaniu nowych produktów, rozwijaniu umiejętności zarządzania tak firmą, jak i ludźmi.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy warsztatu uzyskają:

  • wybrane osoby otrzymują stworzony, nowy, wstępny projekt np.: logo czy  wizytówki lub ulotki, który po zajęciach zostaje przekazany zainteresowanym w formie pliku gotowego do druku lub dalszej obróbki (plik cdr, ai, pdf),
  • możliwość omówienia i zweryfikowania istniejących znaków firmowych i produktowych wraz z ich modyfikacją wspólnie z prowadzącymi,
  • możliwość stworzenia, wspólnie z prowadzącymi, nowego znaku firmowego lub produktowego,
  • podstawową wiedzę z zakresu jednolitej, spójnej identyfikacji wizualnej wzbogaconą dużą ilością przykładów z życia.

Kontakt:

Marta Moczkowska tel.: 058 32 33 253, e-mail: marta.moczkowska@arp.gda.pl