Banery

  • Punkt In formacyjny - baner
  • Invest in Pomerania

Strategia komunikacji marki, czyli jak zbudować przewagę rynkową

Strategia komunikacji marki, czyli jak zbudować przewagę rynkową

Termin szkolenia:
DO USTALENIA/ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu odpowiedzieć na pytanie, jak i jaki wizerunek zbudować, aby zyskać przewagę rynkową oraz co i jak mówić, aby nas wysłuchano i zrozumiano.

Zakres tematyczny szkolenia (program):
Czy nasz wizerunek powinien być prawdziwy? Co to jest driver? Czym jest inercja? Jak powstaje preferencja? Jakiego rodzaju korzyści może oferować nasza marka? Czym w ogóle jest marka? Jak wygląda cykl życia produktu i w związku z tym, co i kiedy powinniśmy mówić? Do której sfery życia należy nasza marka? Co to jest strategia komunikacji i czy warto w nią inwestować? Kiedy powinniśmy przeprowadzić rebranding? Czym jest kryzys marki? Te i wiele innych kwestii poruszymy w trakcie szkolenia oraz będziemy rozważać w trakcie dyskusji.

ZGŁASZAM SIĘ NA SZKOLENIE>>

Profil uczestnika:
Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym za strategię komunikacji marki, niezależnie od poziomu posiadanej wiedzy specjalistycznej. Tym, dla których temat jest zupełnie nowy, szkolenie dostarczy odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące założeń komunikacji marki. Wszystkim tym natomiast, którym temat nie jest obcy, szkolenie pozwoli na zweryfikowanie i uporządkowanie posiadanej już wiedzy. Zapraszamy osoby, które w najbliższej przyszłości planują rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Szkolenie pozwoli uniknąć błędów popełnianych przez początkujących przedsiębiorców.
 

Metody dydaktyczne:
„Praktycznie wiem i teoretycznie umiem”.
Wykład z elementami warsztatu (praktyczne doświadczenie teorii), dyskusja (wspólne dochodzenie do rozwiązania)

Powody dla których warto wziąć udział w szkoleniu:
Korzyści dla uczestników z uczestnictwa w szkoleniu:

  • uporządkowanie wiedzy z zakresu komunikacji marki,
  • praktyczne doświadczenie teorii (warsztat),
  • wymiana doświadczeń (dyskusja).
Trener:
Łukasz Murawski,
Creative Thinker
Psycholog Społeczny - absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Współwłaściciel agencji reklamowej Studio 102 Sp. z o.o. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem i reklamą – specjalista w dziedzinie tworzenia wizerunku firmy, strategii komunikacji marki oraz realizacji kreatywnych pomysłów. Wykłada Historię Sztuk Wizualnych i Współczesny język multimedialny w Wyższej Szkole Bankowejw Gdańsku. Mentor w inkubatorze Starter oraz Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Trener w Agencji Rozwoju Pomorza.

Certyfikat:
Każdy z uczestników po zakończeniu zajęć otrzyma certyfikat w języku polskim i angielskim poświadczający udział w szkoleniu.

Koszt szkolenia:
250zł brutto

Miejsce:
AgencjA Rozwoju Pomorza SA, Gdańsk, ul. Arkońska 6/bud. A3.
Klimatyzowana sala szkoleniowa.

Rekrutacja:
Warunkiem uczestnictwa jest terminowe złożenie formularza zgłoszeniowego. Czytelnie wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na nr faksu (58) 30 11 341. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń. Osoby, które otrzymają telefoniczne potwierdzenie udziału, zobowiązane są, najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć, do wniesienia opłaty

Termin przesyłania zgłoszeń:
Do ustalenia


Kontakt:
Sabina Szuta tel.: 058-32 33 243, e-mail: sabina.szuta@arp.gda.pl