Oferta dla urzędów i instytucji

Oferta –

1. EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI MIĘKKIMI W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – OPRACOWANIE I WDROŻENIE SYSTEMU

Obecnie urzędy i instytucje muszą być lepiej przygotowane na stale rosnące wymagania klientów. Obsługa klienta jest kluczowa w budowaniu pozytywnego wizerunku urzędu i instytucji. Jednym z narzędzi służących tworzeniu pozytywnej relacji jest OPRACOWANIE I WDROŻENIE SYSTEMU EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI MIĘKKIMI W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ.

Unikalna usługa – kompleksowy audyt, opracowanie systemu zachowań, wdrożenie systemu wraz z realizacją niezbędnych szkoleń dla pracowników.

W ramach usługi oferujemy:

  • kompleksowy audyt zachowań w każdym z ogniw procesów lub procedur realizowanych w urzędzie lub instytucji
  • audyt psychologiczno-behawioralny
  • opracowanie zaleceń dla wszystkich linii kontaktu: informacja o procedurze, zainicjowanie i załatwienie sprawy
  • opracowanie wytycznych „Standardy efektywnego zarządzania kompetencjami miękkimi w urzędzie/instytucji”
  • wsparcie trenerów współpracujących z instytucją
  • opracowanie programu szkoleń dla działu kadr lub działu szkoleń/rozwoju pracowników
  • realizacja specjalistycznych szkoleń

2. AUDYT STRATEGICZNY POTENCJAŁU MARKETINGOWEGO  JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Składowe oferty:

  • poszukiwanie obszarów lub cech jednostek samorządu terytorialnego, które można wzmocnić marketingowo
  • opracowywanie strategii oraz planów komunikacji dla wytypowanych obszarów lub cech
  • sformułowanie sposobów wykorzystania potencjału wydarzeń (lub miejsc) w rozwoju gminy (lub miasta)

3. ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ MOTYWACYJNYCH DLA, URZĘDÓW I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

Składowe oferty:

  • diagnoza w zakresie tematu
  • poszukiwanie mówcy (lidera w dziedzinie administracji, biznesu lub stylu życia)
  • realizacja wydarzenia – w siedzibie klienta, „na zewnątrz” (hotel itp.), w siedzibie ARP
  • ewaluacja (np. ankieta wśród uczestników spotkania z analizą wyników)
  • propozycja realizacji cyklicznych spotkań

4. PROGRAMY PODNOSZENIA KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE KOMUNIKACJI I PROMOCJI

Składowe oferty:

  • identyfikacja wizualna w praktyce
  • sztuka pisania tekstów użytkowych
  • warsztat poświęcony poszukiwaniu „story” w firmie i dobrania odpowiednich narzędzi z zakresu content marketingu

5. MEDIA RELATIONS

Przygotowanie i realizacja:

  • kampanii redakcyjnych
  • aranżacji wywiadów i komentarzy eksperckich
  • artykułów prasowych
  • materiałów promocyjnych

6. ORGANIZACJA KONFERENCJI, SPOTKAŃ I WYDARZEŃ O TEMATYCE GOSPODARCZEJ

Działania obejmujące:

  • kreację i kompleksowa realizację wydarzeń
  • organizację i obsługę konferencji prasowych
  • organizację konsultacji społecznych

7. WYNAJEM SALI KONFERENCYJNEJ

Oferujemy do wynajęcia komfortowe sale konferencyjno-szkoleniowe idealne na organizację szkoleń, warsztatów, spotkań biznesowych oraz konferencji

  • sala szkoleniowo-konferencyjna dla ok. 40 osób (pow. 70 m kw.) oraz kameralna dla ok. 12 osób
  • kompleks biurowy Olivia Business Centre – budynek Olivia Six, XII piętro z widokiem na Zatokę Gdańską
  • obsługa cateringowa

Kontakt:

Barbara Merchel-Czech
dyrektor Działu Promocji
tel. 58 32 33 136
barbara.merchel-czech@arp.gda.pl