Banery

  • Punkt In formacyjny - baner
  • Invest in Pomerania

Jak wykorzystasz 1,5 minuty – storytelling w windzie

Jak wykorzystasz 1,5 minuty – storytelling w windzie


TERMIN: 16 listopada 2017 r. (czwartek), godz. 9:00 - 12:00
MIEJSCE: Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472D (Olivia SIX), sala 12.13, 12 piętro


Jesteś na konferencji branżowej i naprzeciw Ciebie stoi dyrektor firmy, do której od pół roku próbujesz się dostać, a teraz masz 1,5 min. żeby przekonać go, że spotkanie z Tobą to coś dla niego bardzo ważnego. Podołasz? Storytelling może Ci pomóc. Jak? 


PLAN SPOTKANIA:

W pierwszej części bardziej prelekcyjnej – wprowadzę Cię w świat storytellingu i odpowiem na kilka ważnych pytań:

  • czym jest storyteling
  • dlaczego warto używać opowieści w biznesie
  • jak działa opowieść strategiczna – pokażę przykłady
  • w jakich działaniach marketingowo – sprzedażowych opowieść działa najlepiej.

W drugiej części bardziej warsztatowej:

  • poznasz elementy  struktury elevator pitch 
  • spróbujesz stworzyć mini opowieść biznesową/osobistą wg tej struktury
  • sprawdzisz jak działa na innych.

Dzięki temu dowiesz się jak historia buduje relacje, wzmacnia zaufanie i pomaga zrozumieć to co robisz. W jaki sposób można zamienić słuchacza w klienta? 

Spotkanie jest dla osób zajmujących się marketingiem i/lub sprzedażą:

  • przedsiębiorców
  • kadry menedżerskiej z obszaru sprzedaż/marketing
  • pracowników działu marketingu
  • handlowców

​  PROWADZĄCY:

  • -
KRZYSZTOF KOWALCZYK
ACTIVE DAYS.PL

Pomaga firmom w ciekawy sposób opowiadać o swoich produktach i usługach. Obszary, w których działa to: strategia marketingowa oparta na storytellingu, planowanie kampanii reklamowych, budowanie narracji marketingowej, szkolenia handlowe. Sprzedażą i marketingiem zajmuje się od 20 lat. Ma kilkuletnie doświadczenie współpracy jako trener sprzedaży w amerykańskiej firmie szkoleniowej Sandler Training. W międzyczasie prowadzi od 10 lat własną firmę marketingowo – szkoleniową ACTIVE DAYS.PL, w której pomaga tworzyć marketing i sprzedaż przez storytelling 360°. Pomaga tworzyć opowieści, jako element narracji marketingowej i sprzedażowej. Szkoli handlowców wg autorskiej metody Aktywnej Sprzedaży, która czerpie garściami z opowieści. Jest autorem interaktywnego bloga o storytellingu: "Opowiedz mi swoją historię".