Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«czerwiec 2017»
P W Ś C P S N
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

5183 wejść
2017.06.26 08:26

Data

26.06.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Realizacja genialnych pomysłów, czyli co zrobić żeby nie skończyło się tylko na gadaniu.

Termin szkolenia:
Do ustalenia

Miejsce:
Gdańsk Przymorze

Koszt szkolenia:
280zł brutto


ZGŁASZAM SIĘ NA SZKOLENIE>>

 

Cel szkolenia:

Urealnienie założeń dotyczących tego, jak zachodzi proces twórczy oraz odpowiedź na poniższe pytania:

Jeżeli celem każdego z nas jest wprowadzenie pomysłu w życie, to co zrobić, aby w przypadku Naszego przedsięwzięcia (pomysłu), nie skończyło się na gadaniu?

Większość z naszych projektów (pomysłów do zrealizowania) umiera na samym starcie lub w początkowej fazie realizacji.

Jak będąc osobą kreatywną (pomysłową), a więc należącą do najbardziej zdezorganizowej grupy ludzi na świecie, zrealizować swój pomysł?

Nasze pomysły nie mają wartości jeśli nie możemy ich urzeczywistnić. Pomysł nie staje się rzeczywistością dlatego, że jest wspaniały. Pomysł to zaledwie jeden procent sukcesu. Reszta to ciężka praca.
 

Zakres tematyczny szkolenia (program):

W tracie szkolenia poznamy trzy elementy, bez których nie urzeczywistnimy naszych pomysłów.

Dowiemy się jak żyć w sposób ukierunkowany na działanie.

Nauczymy się podtrzymywać energię służącą do realizacji pomysłu oraz nią zarządzać (ustalanie priorytetów).

 

Profil uczestnika:

„Kreatywni” niezależnie od wieku. Osoby zarządzające projektami. Wszyscy, którzy mają pomysły na dnie szuflady i nie wiedzą jak zacząć.

 

Metody dydaktyczne:
Wykład z elementami warsztatu.

 

Trener:
Łukasz Murawski, Creative Thinker - Psycholog Społeczny - absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Wcześniej właściciel agencji kreatywnej, a obecnie współwłaściciel agencji reklamowej. Od początku drogi zawodowej związany z marketingiem i reklamą – specjalista w dziedzinie tworzenia wizerunku firmy, strategii komunikacji marki oraz realizacji kreatywnych pomysłów. Wykłada Historię Sztuk Wizualnych i Współczesny język multimedialny w Wyższej Szkole Bankowej. Mentor w inkubatorze Starter oraz Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Trener w Agencji Rozwoju Pomorza.


Certyfikat:
Każdy z uczestników po zakończeniu zajęć otrzyma certyfikat w języku polskim i angielskim poświadczający udział w szkoleniu.

 

Rekrutacja:
Warunkiem uczestnictwa jest terminowe złożenie formularza zgłoszeniowego. Czytelnie wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na nr faksu (58) 30 11 341. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność nadsyłanych zgłoszeń. Osoby, które otrzymają telefoniczne potwierdzenie udziału, zobowiązane są, najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć, do wniesienia opłaty.

 

Kontakt:
Marta Moczkowska tel.: 058-32 33 253, e-mail: marta.moczkowska@arp.gda.pl

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego