Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«kwiecień 2017»
P W Ś C P S N
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

109174 wejść
2017.04.20 12:22

Data

23.04.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Oferty pracy w ARP S.A.

 

aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:
  • Koordynator projektu do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości,
  • Specjalista do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości  
  • Samodzielny Specjalista w Dziale Konsultingu i Rozliczeń
  • Praktykant/ka do Działu Konsultingu i Rozliczeń

szczegółowe informacje poniżej.

 

 

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

partner wiodący projektu
"Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim"
oraz
"Circular economy tools to support innovation in green and blue tourism smes"
poszukuje pracowników na stanowiska:

  1. Koorydnator projektu do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
  2. Specjalista do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości  


Koordynator projektu do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości (umowa na zastępstwo)

Wymagania niezbędne:

  • min. roczne doświadczenie w koordynowaniu działań w projekcie międzynarodowym finansowanym ze środków UE
  • bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów oraz wytycznych dotyczących programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej
  • wysokie zdolności w kierowaniu zespołem
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • gotowość do wyjazdów krajowych i zagranicznych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność obsługi pakietów oprogramowania biurowego
  • otwartość, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie


Preferowane wymagania dodatkowe:

  • min. roczne doświadczenie w kierowaniu projektem międzynarodowym finansowanym ze środków UE  w charakterze partnera wiodącego
  • wysokie zdolności w kierowaniu zespołem międzynarodowym
  • znajomość sektora turystycznego i/lub gospodarki cyrkularnej (circular economy)

Główny zakres obowiązków:

  • koordynowanie prac międzynarodowego partnerstwa w projekcie finansowanym ze środków unijnych
  • zarządzanie i koordynowanie zadaniami przewidzianymi w ramach projektu;
  • dbałość o terminową realizację poszczególnych zadań i osiągnięcie wskaźników projektu;
  • opracowanie i wdrożenie zasad komunikacji wewnętrznej, sprawozdawczości i podziału obowiązków w ramach partnerstwa;
  • opracowywanie elementów dokumentacji przetargowej (opis przedmiotu zamówienia, kryteria, warunki)
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji
  • monitorowanie i zarządzanie ryzykiem w projekcie
  • opracowywanie raportów z realizacji projektu


Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę

Rekrutacja:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej oferty (CV wraz z listem motywacyjnym) drogą elektroniczną na adres: katarzyna.matuszak@arp.gda.pl do 12.04.2017 r. z dopiskiem – Praca w DRP – koordynator

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.




Specjalista do Działu Rozwoju Przedsiębiorczości

 

Wymagania niezbędne:

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem badań i analiz gospodarczych
  • znajomość technik i zagadnień związanych z przeprowadzaniem badań rynku
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania danych
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność tworzenia raportów i prezentacji
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • gotowość do wyjazdów zagranicznych
  • umiejętność obsługi pakietów oprogramowania biurowego
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie


Preferowane wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie we współpracy z podmiotami zagranicznymi
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • znajomość innych języków obcych
  • znajomość branży turystycznej i/lub gospodarki cyrkularnej (circular economy)


Główny zakres obowiązków:

  • analiza danych (prowadzona na danych wtórnych i pierwotnych) na potrzeby projektów realizowanych przez ARP SA
  • opracowywanie i prowadzenie badań ankietowych, w tym ewaluacyjnych
  • opracowywanie raportów badawczych
  • bieżąca współpraca z partnerami projektu i Brokerami eksportowymi w zakresie prowadzonych analiz
  • opracowywanie elementów dokumentacji przetargowej (opis przedmiotu zamówienia, kryteria, warunki) w zakresie zakupu baz danych oraz analiz i raportów
  • udział w realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych

Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej oferty (CV wraz z listem motywacyjnym) drogą elektroniczną na adres: katarzyna.matuszak@arp.gda.pl do 12.04.2017 r. z dopiskiem – Praca w DRP – Specjalista

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
 


 

Agencja Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku
zatrudni na stanowisku

Samodzielny Specjalista
w Dziale Konsultingu i Rozliczeń

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • znajomość obsługi MS Excel,
  • znajomość podstaw rachunkowości zarządczej i finansowej,
  • znajomość analizy finansowej i planowania finansowego,
  • doświadczenie w zakresie opracowywania biznes planów, studiów wykonalności oraz wniosków aplikacyjnych do funduszy UE,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • dokładność.

Zakres obowiązków:

  • prace związane z rozliczaniem (rachunek kosztów) i kontrolą kosztów,
  • prace związane z pozyskaniem klienta i świadczeniem usług konsultingowych, w tym m.in. w zakresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej do funduszy UE,
  • sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych,
  • prowadzenie dokumentacji finansowej,
  • współpraca z zespołami projektowymi/działami w zakresie przygotowania i realizacji budżetów projektów,
  • monitoring wykonania budżetów i analiza odchyleń.

Firma oferuje:
Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie konsultingu, rachunkowości zarządczej, rozliczania kosztów i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Dodatkowe ubezpieczenie medyczne i uczestnictwo w programie Benefit Systems.


Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres monika.garczynska@arp.gda.pl do 15.04.2017 r.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz.883)



Agencja Rozwoju Pomorza S.A. w Gdańsku
poszukuje Kandydata na stanowisko:

Praktykant/ka  
do Działu Konsultingu i Rozliczeń

Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:

  • praca związana z rozliczaniem (rachunek kosztów) i kontrolą kosztów,
  • prowadzenie dokumentacji finansowej,
  • współpraca z zespołami projektowymi w zakresie przygotowania i realizacji budżetów projektów,
  • monitoring wykonania budżetów i analiza odchyleń,
  • praca związana ze świadczeniem usług konsultingowych, m.in. w zakresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej do funduszy UE;

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Znajomość obsługi MS Excel
  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Otwartości, komunikatywności i dbałości o szczegóły
  • Chęć pogłębiania swojej wiedzy i zdobywania doświadczenia

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie konsultingu, rachunkowości
    zarządczej, rozliczania kosztów i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej;
  • Opiekę mentora;
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach i inicjatywach wewnątrz firmy;
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów.

Preferowani będą studenci lub absolwenci Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Ekonomicznego.

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres piotr.borkowski@arp.gda.pl

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego