Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«marzec 2019»
P W Ś C P S N
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

134245 wejść
2019.03.22 09:26

Data

24.03.2019

Galeria

Baner

Oferty pracy w ARP S.A.
Brand PR Manager - Marketing Manager (Invest in Pomerania)

Invest in Pomerania is a regional non-profit investment promotion agency, coordinated by Agencja Rozwoju Pomorza S.A. We are responsible for the economic promotion, attracting and supporting investment projects as a “one-stop shop” for foreign investors and attracting talent to Pomerania region. Since 2011, we have successfully supported nearly 100 investors in setting up presence in our region and creating over 13,5 thousand jobs.

Since the very beginning, we have decided to make “We care more” our mission statement. It means to us that every day we need to make an extra effort to strengthen competitiveness of our region and stay ahead of our competitors. On a daily basis, we care more after investors, jobs and the region.

And now we are looking for a Brand PR Manager – Marketing Manager to join our team.

If you care about the same things as we do and you are ready for the next challenge in your career – let’s meet and talk!

We want our new Brand PR Manager – Marketing Manager to take charge of two important tasks:

  • Promoting Invest in Pomerania
  • Running Live more. Pomerania project

Therefore, you will:

  • Be responsible for implementing and actively shaping brand communication strategy for Invest in Pomerania and Live more. Pomerania
  • Develop Live more. Pomerania project towards a leading talent attraction initiative in Poland
  • Take care of Invest in Pomerania image
  • Create high quality copywriting content
  • Plan, run and monitor digital campaigns (social media)
  • Develop existing and new communication channels and tools
  • Monitor the market, prepare analyses and recommendations
  • Collaborate, build and maintain relations with media, journalists, bloggers and influencers
  • Cooperate with interactive agencies, graphic designers, programmers, media houses, etc.
  • Build and maintain relationship with key internal and external stakeholders of Invest in Pomerania

What we offer:

  • A chance to leave your mark on development of regional economy
  • Contract of employment
  • Private health care (Medicover)
  • Multisport card partly financed by the company


Our expectations:

  • Good command of English (min. C1 level)
  • At least 3 years of professional career in PR/marketing area
  • Knowledge of the world of traditional, digital and social media
  • Practical knowledge in the field of marketing, PR and communication, especially in the field of brand building,
  • Open-minded and innovative approach combined with strong analytical and technical skills
  • High creativity, communication skills, independence and very good organization of own work
  • Willingness to travel when required
  • Technical background in CMS and social media
  • Experience in cooperation with the media, advertising agencies, graphic studios, printing houses, etc.
  • Understanding of current economic trends
  • University degree – MA preferably in economics
  • Image editing skills (nice to have)

How to apply?
Please prepare your resume and cover letter in English and send quoting reference “Brand PR Manager – Marketing Manager” to wojciech.tyborowski@investinpomerania.pl by 1st of March 2019.

To participate in the recruitment process:

  • fill-in and sign the attached questionnaire on personal data
  • send it together with your application
Pracownik Działu Projektów Grantowych

Agencja Rozwoju Pomorza SA w Gdańsku
poszukuje pracownika
do Działu Projektów Grantowych

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie zadań związanych z oceną wniosków o udzielenie grantu oraz zawieraniem umów o powierzenie grantu,
  • wykonywanie zadań związanych z weryfikacją wniosków  o płatność w zakresie zgodności poniesienia wydatków z przepisami prawa, wytycznymi konkursowymi oraz umową o powierzenie grantu,
  • wykonywanie zadań związanych z kontrolą projektów, które otrzymały dofinansowanie oraz oceną poprawności procesu udzielania zamówień,
  • prowadzenie korespondencji i innych form komunikacji z podmiotami, które uzyskały grant.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne,
  • znajomość zagadnień i/lub doświadczenie w pracy związanej z obsługą projektów dofinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,
  • preferowana znajomość zagadnień związanych z rachunkowością,
  • umiejętność pracy w zespole, posiadanie zdolności organizacyjnych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zdolność oraz motywacja do ciągłego poszerzania kompetencji,
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego MS Office,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • stabilne miejsce zatrudnienia w dogodnej lokalizacji,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w stałych godzinach od 8.00 do 16.00, poniedziałek – piątek,
  • prywatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Warunkiem udziału w rekrutacji jest złożenie (scan) wraz z CV wypełnionego i podpisanego Kwestionariusza aplikacyjnego wg poniższego wzoru i przesłanie na adres karolina.graczyk@arp.gda.pl do dnia 5 grudnia 2018r.

Oświadczenia dodatkowe wskazane poniżej Kwestionariusza aplikacyjnego nie warunkują dopuszczenia do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Osoba do kontaktu:  
Karolina Graczyk, Kierownik Działu Projektów Grantowych
tel. 58 32 33 219, karolina.graczyk@arp.gda.pl

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego