Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«maj 2018»
P W Ś C P S N
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

194818 wejść
2018.05.25 15:52

Data

27.05.2018

Galeria

Baner

Projektowanie kampanii sprzedażowej online - warsztat, 5 czerwca br.

Projektowanie kampanii sprzedażowej online

Warsztaty praktycznego podejścia do budowania wizerunku w sieci
 

Relacje firmy z jej klientami to kluczowy aspekt sukcesu firmy na rynku. Poznanie i zrozumienie klienta dostarcza wiedzy na temat jego doświadczeń, które ułatwiają podejście do budowania kampanii internetowej. Warsztat organizowany przez nas 5 czerwca 2018 roku w godzinach 09:00 – 15:00 w sposób praktyczny pokaże Ci wszystkie najważniejsze aspekty projektowania skutecznej kampanii sprzedażowej online. 

Dowiesz się: jak ważne jest poznanie swoich klientów zanim zaczniesz budowę strony www czy sklepu internetowego, czym są tzw. Persony (profile klientów) i jak je tworzyć. 

Nauczysz się: samodzielnie projektować Persony użytkowników oraz Customer Journey Map (narzędzie pozwalające zobrazować relacje klienta z marką). 

Zrozumiesz: dlaczego doświadczenie klientów jest ważne na każdym etapie – od pierwszego kontaktu z marką poprzez wybór, zakup i budowę lojalnych klientów.

Z
obaczysz: jak wykorzystać Customer Journey Map do zaprojektowania kampanii reklamowej online. 

Dzięki praktycznym wskazówkom uczestnicy po szkoleniu są wyposażeni w zestaw wiedzy i umiejętności gotowych do wdrożenia w życie. 

Każda z osób, biorąca udział w warsztatach otrzyma CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA.

 

Termin i miejsce:
5 czerwca 2018 roku (9:00 – 15:00) 
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. 

Olivia  Business Centre, 
Al. Grunwaldzka 472 D, Gdańsk, 
Budynek Olivia Six, 12 piętro


Program szkolenia:

  1. Analiza …..
  2. Projektowanie Person Użytkowników
  3. Projektowanie etapów podróży klienta
  4. Rozpoznawanie touch pointów
  5. Potrzeby, oczekiwania i emocje klienta
  6. Tworzenie mapy
  7. Generowanie pomysłów na usprawnienie etapów
  8. Zastosowanie w praktyce
  9. Przegląd narzędzi
  10. Customer Journey Map – dyskusja i podsumowanie wiedzy

Koszt warsztatów:

  • 390 zł netto (+23% VAT)

Cena szkolenia obejmuje: zajęcia warsztatowe, materiały dydaktyczne, imienny certyfikat, przerwy kawowe.

W przypadku zgłoszenia się na oba warsztaty 5 i 6 czerwca - 10% zniżki

ZGŁASZAM SIĘ NA WARSZTATY >>>

Prowadzący: 

Wojciech Widzicki - od października 2014 wykładowca na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jego wykłady dotyczą marketingu internetowego i e-biznesu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Twórca strategii rozwojowych dla takich gigantów jak Cyfrowe.pl, SuperHost.pl, czy Medialider.pl. Pracował na wielu stanowiskach kierowniczych, zarządzając działaniami całych podzespołów w zakresie działań biznesowych i marketingu internetowego. Partner największej wyszukiwarki internetowej na świecie – Google. Dzięki ścisłej współpracy z Google ma dostęp do najświeższych wirtualnych trendów. Jego doświadczenie wskazuje, że strategiczne, systemowe planowanie sprawdza się w każdej branży. Podczas swojej kilkunastoletniej pracy w e- commerce nauczył się osiągać efekty biznesowe za pomocą sprawdzonych metod i narzędzi. 

KONTAKT: 
Karolina Kwiatkowska tel.: (58) 32 33 113, e-mail: karolina.kwiatkowska@arp.gda.pl

<<wstecz

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego