Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«czerwiec 2017»
P W Ś C P S N
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

4004 wejść
2017.06.27 15:59

Data

28.06.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Sponsoring i Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) w procesie budowania i zarządzania Marką

Cel: Celem szkolenia jest pokazanie możliwości skutecznego budowania pozycji rynkowej przy wykorzystaniu Sponsoringu i CSR-u; Prezentacja narzędzi i zasad skutecznego sponsorowania oraz narzędzi pomiaru efektów sponsoringu – jak sponsorować, żeby nie tylko sponsorowany był zadowolony; Prezentacja narzędzi komunikacji związanej ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR) oraz narzędzi pomiaru efektów; Przedstawienie na przykładach skutecznych akcji sponsoringowych; Przedstawienie na przykładach różnych form CSR-u; Przekazanie praktycznych wskazówek i uwag dotyczących wdrażania aktywności ze sfery sponsoringu i CSR-u.

  
Program:
·      Dobór środków marketingowych do specyfiki Marki
·      Społeczne korzyści dla Marki wynikające z wykorzystywania przez firmy narzędzi
     sponsoringowych i CSR-owych
·      Czym jest sponsoring i jakie są jego cele
·       Zasady skutecznego sponsoringu
·       W jaki sposób sponsoring oddziałuje na siłę Marki
·       Różne formy sponsoringu – przegląd: sponsoring, co-sponsoring, product placement, etc.
·       Modele CSR / Modele komunikowania (modele: filantropii strategicznej, interesariuszy,
      innowacyjnosci)
·       Narzędzia i rodzaje aktywności CSR-owych / CSR a różne grupy interesariuszy
·       Przykłady sponsoringu i CSR-u
·       Pomiar skuteczności sponsoringu i CSR-u
·       Przygotowanie i czytanie ofert sponsoringowych – przygotowanie pakietów sponsorskich
·       Analiza świadczeń zwrotnych dla sponsorów
 
Korzyści z odbytego szkolenia:
·  Udział w unikalnym specjalistycznym szkoleniu pozwalającym na podniesienie poziomu wiedzy na temat możliwości zastosowania narzędzi CSR i sponsoringowych  w działalności komunikacyjnej i zarządczej w firmach o różnej wielkości.
·   Udział w szkoleniu umożliwiającym pozyskanie wiedzy m.in. w zakresie sposobu budowy strategii CSR i sponsoringowej oraz sposobów pomiaru efektywności tych działań.
·  Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe, umożliwiające powrót do omawianych zagadnień po zakończeniu szkolenia.
·  Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, wystawiany w języku polskim oraz angielskim.
·   Odbycie szkolenia w komfortowych warunkach sali szkoleniowej o wysokim standardzie.

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego