Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«czerwiec 2017»
P W Ś C P S N
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

3507 wejść
2017.06.27 15:59

Data

28.06.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Identyfikacja wizualna

Cel: Nowoczesna firma powinna zainwestować w swoją identyfikację wizualną i w konsekwencji wdrożyć system indentyfikacji wizualnej, gdyż niesie to za sobą wymierne korzyści. Jakość plastyczna w połączeniu z czytelnością znaku (logo firmy) budującego wizerunek firmy wpływają na postrzeganie przez klientów marki jako godnej zaufania. System identyfikacji wizualnej to zestaw reguł oraz konsekwentnie zaprojektowanych wzorców, które w sumie mają budować pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie czy produkcie oraz utrwalać pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów, tworząc konsekwentnie identyfikację wizualną firmy.

Celem szkolenia jest pokazanie przekrojowo poszczególnych etapów tworzenia SIW firmy/produktu, korzyści płynących z wykorzystywania narzędzi identyfikacyjnych oraz przekazanie wskazówek dla wszystkich, którzy nadzorować będą wdrażanie oraz korzystanie z SIW w swoich firmach (w tym współpraca z podmiotami zewnętrznymi: agencjami reklamowymi, studiami graficznymi, agencjami PR etc.). 
 
Program:
1. Opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej – projekt.
2. Wdrożenie systemu (zgodnie z ustalonym uprzednio harmonogramem):
·         symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
·         kolory firmowe,
·         symbole dekoracyjne,
·         typografie dekoracyjne,
·         druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne),
·         identyfikatory pracowników,
·         stemple,
·         materiały reklamowe,
·         materiały drukowane dla celów public relations,
·         środki transportu (samochody ciężarowe, osobowe),
·         ubiór pracowników,
·         wystrój stoisk targowych,
·         aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia,
·         tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe,
·         opakowania.

3. Produkcja materiałów akcydensowych, POSM, reklamowych etc. zgodnie z przyjętym SIW – praktyczne wskazówki.

4. Nadzór nad wdrażaniem – weryfikacja przebiegu prac z księga CI.

5. Analiza przypadków – praca na SIW różnych firm.
 
Korzyści z odbytego szkolenia:

·  Udział w unikalnym specjalistycznym szkoleniu pozwalającym na poznanie znaczenia 
  Systemu Identyfikacji Wizualnej dla działalności firmy.
·  Pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie poszczególnych etapów tworzenia
  i wdrażania SIW oraz palety narzędzi w ramach SIWZ.
·  Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe, umożliwiające powrót do omawianych
  podczas szkolenia zagadnień.
·  Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, wystawiany w języku polskim oraz angielskim.
·  Odbycie szkolenia w komfortowych warunkach sali szkoleniowej o wysokim standardzie.

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego