Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«wrzesień 2017»
P W Ś C P S N
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

2686 wejść
2017.09.22 15:12

Data

23.09.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Promocja w Internecie

Cel: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu marketingu internetowego; Poznanie różnych metod i narzędzi komunikacji w Internecie w zależności od grup odbiorców; Poznanie zasad tworzenia i wykorzystywania poszczególnych funkcji stron www firm do działań PR- owych oraz różnych narzędzi e-marketingu w tym social media do wykorzystania w działaniach PR w Internecie; Zapoznanie się z zasadami etykiety (etyczny aspekt PR w Internecie).

 
Program:
·     Co to jest PR? - dlaczego PR, a nie reklama.
·     PR tradycyjny i internetowy - podobieństwa i różnice w stosowaniu różnych rodzajów mediów,
    wykorzystywanych narzędziach i metodach komunikacji, specyfice odbiorców, środkach
    finansowych.
·     Strona jako wizytówka firmy w sieci - funkcjonalności, narzędzia, optymalizacja Google,
    zróżnicowanie komunikatów w zależności od grup odbiorców, współpraca z dziennikarzami,
    promocja witryny w sieci.
·     Reklama w sieci a działania PR, wyniki badań internautów.
·     Blogi, emailing, fora dyskusyjne, komunikacja mailowa.
·     Marketing wirusowy, szeptany, a social media.
·     Sytuacje kryzysowe w Internecie.
·     Dobre i złe praktyki działań PR w Internecie.
·     Analiza skuteczności działań PR w Internecie.
·     Zalety działania w Internecie - efektywność kosztowa działań.
·     Szybkość reakcji, zasięg, itp.
 
Korzyści z odbytego szkolenia:
·  Udział w unikalnym specjalistycznym szkoleniu umożliwiającym nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie promocji działań przedsiębiorstwa w Internecie.
·   Pozyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie stawiania realnych i mierzalnych celów komunikacji, wykorzystywania różnorodnych kanałów i środków komunikacji, sposobów doboru odbiorców oraz mierzenia efektów tych działań.
·  Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe pozwalające na powrót do omawianych zagadnień po odbyciu szkolenia.
·   Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu, wystawiany w języku polskim oraz angielskim.
·  Odbycie szkolenia w komfortowych warunkach sali szkoleniowej o wysokim standardzie.

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego