Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Kalendarium

«czerwiec 2017»
P W Ś C P S N
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Brak wydarzeń w wybranym okresie
Wszystkie wydarzenia

Banery

3183 wejść
2017.06.27 15:59

Data

28.06.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Jak właściwie komunikować sytuacje kryzysowe i zmiany zachodzące w przedsiębiorstwie

Cel: Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych; Poznanie roli komunikacji kryzysowej oraz kluczowych zasad związanych z komunikacją zmiany. Nabycie umiejętności skutecznego komunikowania działalności przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych.

 
Program:
·      Wstęp: "Jedyne co pewne, to zmiana".
·      Cele komunikacji.
·      Dziewięć kluczowych punktów komunikacji kryzysowej.
·       Komunikacja zewnętrzna w sytuacjach kryzysowych.
·       Komunikacja wewnętrzna w sytuacjach kryzysowych.
·       Procedury i ludzie - gdy 4P to za mało.
·       Case study - "Jak skutecznie pogłębić kryzys? Antyporadnik przedsiębiorcy".
·       Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie - teoria, a praktyka.
·        Dyskusja: "Komunikacja zmian wrażliwych społecznie".
·        Podsumowanie.

Korzyści z odbytego szkolenia:

·  Udział w unikalnym szkoleniu, które wyposaża w specjalistyczną wiedzę i umiejętności w   zakresie komunikacji marketingowej i społecznej z naciskiem na  praktyczne przygotowanie do realizowania działań komunikacji marketingowej i społecznej.
·   Wiedza i umiejętności potwierdzone certyfikatem wystawianym w języku polskim oraz angielskim.
·  Udział w szkoleniu przeprowadzonym w komfortowych warunkach sali szkoleniowej o wysokim standardzie.

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego