Banery

  • Punkt In formacyjny - baner
  • Invest in Pomerania

Warsztaty i konferencje

3-4 kwietnia - Warsztaty testujące dla firm z branży turystycznej DESIGN THINKING metoda kreowania innowacyjnych pomysłów biznesowych i jej zastosowanie do tworzenia rozwiązań z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ).

Zapraszamy małe i średnie firmy z branży turystycznej z Pomorza na warsztaty testujące dot. metody DESIGN THINKING kreowania innowacyjnych pomysłów i jej zastosowania do tworzenia biznesowych rozwiązań z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ).

Uczestnik: przedstawiciel mikro, małej lub średniej firmy z nadmorskiego sektora turystycznego z obszaru Pomorza (obiekty zakwaterowania, gastronomiczne i spa&wellness)

Cel warsztatów: Uczestnicy w formie warsztatowej poznają metodę, dzięki której wypracują dla swojej firmy nowe rozwiązania biznesowe oparte o GOZ.  


GOZ (Gospodarka Obiegu Zamkniętego) dąży do wyeliminowania negatywnego oddziaływania produktów i usług na środowisko. Projektuje się je w taki sposób, aby umożliwić ich maksymalne wykorzystanie oraz regenerację w trakcie całego cyklu użytkowania, a na końcu odzyskanie i/lub ponowne wykorzystanie użytego materiału. GOZ to racjonalny sposób na dostarczanie usług i produktów łączących proekologiczne myślenie i ekonomiczny zysk. Barierą wdrożenia GOZ jest powszechny w biznesie linearny sposób myślenia i działania oraz nawyki konsumentów.

Design thinking jest metodą procesową odpowiednią do wprowadzenia w firmie nowych produktów i usług a także całych modeli biznesowych zgodnych z GOZ. Pozwala na wypracowanie rozwiązań  i realizacji w firmie złożonego procesu na wielu poziomach, angażujących wielu graczy. Design thinking pozwala określić cele i stworzyć ramy do wdrożenia zmian w zorganizowany sposób.

Korzyści z udziału w warsztatach:

  • Testowanie narzędzia przechodzenia przez proces zmiany w organizacji,
  • Praktyczna praca nad rozwojem firmy według biznesowej filozofii oddziałującej na nawyki i motywację pracowników ale także klientów - użytkowników,
  • Możliwość kreowania innowacji w organizacji,
  • Możliwość sprostania wyzwaniom przyszłości,
  • Szansa na określenie pozycji firmy w nowej strukturze relacji różnych graczy na rynku
  • Okazja do wyjścia naprzeciw zbliżającym się zmianom w gotowości do sprostania nowym warunkom ekonomicznym, społecznym, środowiskowym
  • Stworzenie podstaw dalszego rozwoju firmy, opartych na zrównoważonych, trwałych wartościach, nowych standardach – dostarczających wartości firmie.

Wstecz