Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

Banery

Invest in Pomerania
Wyraź swoje zdanie o pracy ARP S.A. - wypełnij ankietę

Newsletter

Banery

4953 wejść
2017.11.23 15:45

Data

24.11.2017

Zmiana wielkości czcionki

Galeria

Baner

Treść strony

Prelegenci

MAREK TROCHA

 

Z-ca Dyrektora Działu Konsultingu i Rozliczeń

 

Specjalizuje się w następujących obszarach:

-tworzenie modeli biznesowych

-analiza portfelowa i zarządzanie ryzykiem

-inwestycje na rynku kapitałowym

-analiza techniczna i fundamentalna

-pochodne instrumenty finansowe

-przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków UE

 

Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego (UG), specjalność: Finanse Międzynarodowe i Bankowość oraz „Podyplomowego Studium Doradztwa Finansowego” na Wydziale Prawa i Administracji UG.

 

 

 

MAŁGORZATA KAMIŃSKA

 

Małgorzata Kamińska to trener – praktyk z dwunastoletnim stażem w zakresie prowadzenia treningów w zakresie oceny i rozwoju kompetencji oraz w obszarze szeroko pojętego Zarządzania Zasobami Ludzkimi, także strategicznego zarządzania personelem.

 

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła także studia podyplomowe „Ocena i rozwój pracowników” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku na kierunku „Strategiczne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”. Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP.

 

Posiada sześcioletnie doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników. Jako Kierownik zajmowała się obserwacją i organizacją  pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Sama także dokonywała oceny pracy swoich podwładnych.

 

Specjalność zawodowa – obszary jej pracy trenerskiej oscylują wokół szeroko pojętego zarządzania personelem, począwszy od rekrutacji i selekcji, poprzez adaptację pracowników, motywację wynagradzanie, rozwój, ocenianie pracy, tworzenie ścieżek kariery kończąc na procesie zwalniania pracowników. Zajmuje się opracowywaniem systemów ocen, przygotowywaniem szkoleń „szytych na miarę” poprzedzonych wnikliwą analizą.

 

 

 

MAGDALENA SADOWSKA-PAWLAK

 

Magdalena Sadowska-Pawlak trener, coach, 23 lata doświadczenia trenerskiego i doradczego sprawiają, że jestem doceniana jest za interdyscyplinarność i wysoką  jakość świadczonych usług. W doradztwie stawiam na wypracowanie funkcjonalnych i całościowych rozwiązań. Szkoląc inspiruję autorskimi programami. Praktyka pozwala mi umiejętnie dopasowywać skuteczne rozwiązania do polskiej kultury organizacji. Występuję na konferencjach, recenzuję książki, z szeroko rozumianego poradnictwa i psychologii.

 

Wspieranie Klientów w tak wielu obszarach, pozwoliło mi  stać się trenerem, który szeroko rozumie biznes. Moje doświadczenie to 3500 dni szkoleniowo – doradczych.

 

- Dyrektor Izby Coachingu - Oddział Pomorski.

- Trener – związana od lat z Ośrodkiem Doradztwa i Treningu Kierowniczego

- Certyfikat Training for Trainers– management for development foundation (Holandia) w koopreacji z Funduszem Współpracy.

- Członek World Association for Case Method Research&Case Method Application, WACRA.

- Certyfikat Coach International Coaching Community (ICC).

- Certyfikowany trener  Heroic Imagination Project

- Tytuł „Wykładowca Roku” uzyskany na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu

- W latach 90 tych autorka cyklicznego programu telewizyjnego OTV Wrocław, poświęconego psychologicznym problemom zarządzania.

- Prywatnie mama czwórki dzieci

 

 

 

ŁUKASZ NARLOCH

 

Doradca biznesowy Agencji Rozwoju Pomorza SA, absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, doktorant Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Od 8 lat zawodowo zajmuje się tematyką funduszy europejskich. Od 5 lat doradca w Punkcie Konsultacyjnym,  konsultant w Lokalnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich, oraz trener w zakresie funduszy europejskich i przedsiębiorczości. 

 

 

 

 

 

KATARZYNA LASKOWSKA 

 

Koordynator Sekcji Usług Informacyjnych Agencji Rozwoju Pomorza SA, konsultantka Lokalnego Punktu Informacyjnego w Gdańsku, trener z zakresu Funduszy Europejskich. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Marynarki Wojennej. Od 8 lat zawodowo zajmuje się tematyką funduszy UE, pracowała zarówno przy ocenianiu i rozliczaniu dotacji dla przedsiębiorców, jak i koordynowała projekty z funduszy UE realizowane przez ARP S.A.   

 

 

 

 

SABINA SZUTA

 

Trener biznesu, coach, mentor, menadżer, kierownik projektów. Posiadam doświadczenie  w planowaniu i zarządzałam projektami, zespołami zadaniowymi, pracowniczymi. W tej chwili moją największa pasją jest planowanie i realizacja programów rozwojowych. Z wykształcenia i zamiłowania pedagog. Pracuję głównie z osobami dorosłymi, takimi metodami jak gra, ćwiczenie, warsztat. Metodą, która jest mi najbliższa w procesie kształcenia to uczenie w działaniu, doświadczanie. Specjalność to praca z grupą, komunikacja, budowanie relacji, samorozwój.

 

Jestem absolwentką Akademii Cochingu Biznesowego, pracuję z klientami w oparciu o Standardy i Kodeks Etyczny International Coach Federation (ICF). Razem z klientem poruszam się w obszarze rozwoju i poszukiwaniem "dobrostanu". Uważam, że niezależnie od przeżytych lat, bagażu doświadczeń, każdy ma prawo do wytyczania nowych celów, rozwoju i realizacji marzeń. Motorem do działania są dla mnie  bliskie relacje z innymi. Pasją jest rower, wędrówki po górach, poznawanie nowych miejsc zarówno tych "za płotem" jak i egzotycznych.

 

 

 

MONIKA STANKIEWICZ

 

Nazywam się Monika Stankiewicz. Wspieram i towarzyszę w zmianie. Jestem V-ce Dyrektorem Trójmiejskiego Oddziału ICF, trenerem Lean Management, mentorem, akredytowanym coachem ICC, autorką bloga o introwertykach. 

 

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w korporacjach w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz jako doradca biznesowy. Wierzę w ciągłe doskonalenie, prostotę i funkcjonalność. Prowadzi mnie ciekawość. Podejmuję ryzyko, próbuję, popełniam błędy, wyciągam wnioski, uczę się.

 

Gdybym przyrównała życie do lotu kolorowym balonem, to marzenia byłyby ogniem, który ogrzewa powietrze i pozwala wznieść się wyżej i polecieć dalej.

Aby to było możliwe, często potrzebne jest pozbycie się zbędnego balastu… Pomagam w tym.

 

 

 

GRAŻYNA ZALEWSKA-PAWLISZ

 

Z wykształcenia ekonomista, aktualnie jestem właścicielką firmy „ZINK STUDIO”, która zajmuje się tworzeniem strategii rozwoju firm, szkoleniami z zakresu przedsiębiorczości i umiejętności trenerskich oraz tworzeniem spójnych, jednolitych identyfikacji wizualnych dla firm. Swoje umiejętności trenerskie zdobywałam w, trwającym dziewięć lat, Szwajcarsko – Polskim Projekcie dla Poparcia Wolnej Przedsiębiorczości w Polsce gdzie w trzech kategoriach: marketing, sprzedaż i szef/lider, otrzymałam tytuł Trenera Seniora.

 

Od kilkunastu lat współpracuję z organizacjami, z otoczenia biznesu, zajmującymi się wspieraniem i rozwijaniem przedsiębiorczości, między innymi dla Fundacji Gospodarczej z Gdyni pracuję jako trener (szkolenia: zakładanie własnej firmy, marketing, biznes plan, sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta, negocjacje, ) oraz Indywidualny Doradca Biznesowy (realizowałam tu m.in. : trzy edycje projektu „Makro – szansa dla Mikro firm”, „Moja Firma – Moja Przyszłość”, „Dobry Start” czy „Dojrzała Przedsiębiorczość 50+”). Dla Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości pracowałam głównie jako Mentor i Opiekun Merytoryczny Mentorów (m.in.: w projektach „Mentoring Kobiet w Biznesie” oraz „Biznes na start” – w pięciu edycjach). Jestem także Ekspertem do Spraw Przedsiębiorczości w Radzie Inkubatora „STARTER”. Jako trener i Doradca ds. Przedsiębiorczości współpracuję także z Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości przy Urzędzie Miasta Gdynia, Regionalną Izbą Gospodarczą Pomorza oraz Agencją Rozwoju Pomorza. Moja specjalizacja to: tworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie i korygowanie biznes planów, sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta, bycie Szefem/Liderem, tworzenie spójnych, jednolitych identyfikacji wizualnych firm.

 

Szczególnie interesuje mnie praca coacha łączącego rozwój osobisty z rozwojem zawodowym oraz mentora wspierającego rozwój firm i ich właścicieli. Ukończyłam Studium Akademię Coachingu Biznesowego przy ARP i po zdaniu egzaminu uzyskałam tytuł coacha biznesowego. Aktualnie przygotowuję się do akredytacji w International Coach Federation (ICF).

 

 

 

PIOTR ŁAWACZ

 

Psycholog, coach typu executive i life prowadzący swoje działania w metodologii zgodnej ze standardami International Coach Federation (posiada akredytację ACC ICF).

Dotychczas zrealizował ok. 900 godzin kwalifikowanego coachingu indywidualnego i grupowego oraz setki godzin coachingu umiejętności. Prowadzi własną Pracownię Rozwoju Osobistego WIN.

 

Trener biznesu od 1993 roku; przeprowadził ok. 2000 dni szkoleniowych – treningów i warsztatów z zakresu psychologii biznesu, zarządzania, sprzedaży oraz coachingu.

Doradca w dziedzinie zarządzania, komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej firmy – min. w zakresie pozyskiwania klientów, strategii i technik sprzedaży.

 

Współpracował i szkolił firmy małe, średnie, duże, międzynarodowe korporacje, instytucje samorządowe, organizacje społeczne – prowadząc procesy rozwojowe dla specjalistów różnego typu oraz wszystkich szczebli zarządzania.

 

Opiekun merytoryczny i wykładowca na Studium Akademia Coachingu Biznesowego przy Agencji Rozwoju Pomorza, wykładowca na Podyplomowym Studium Zarządzania Personelem przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, na Akademii Trenera w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, członek International Coach Federation (jest Liderem Komitetu Trójmiejskiego ICF), Polskiego Stowarzyszenia Coachingu i Rozwoju (pełni tam społecznie funkcję Dyrektora ds. Rozwoju i Szefa Oddziału Pomorskiego), współpracownik Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.

Często gości na łamach mediów, w audycjach radiowych i telewizyjnych jako konsultant w dziedzinie coachingu i psychologii społecznej.

 

 

 

 

KATARZYNA MATUSZAK

 

Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencja Rozwoju Pomorza S.A.

 

Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. Od ponad 12 lat opracowuje, koordynuje i realizuje projekty mające na celu rozwój przedsiębiorczości i współpracę międzynarodową. Swoją wiedzę na temat potrzeb i problemów małych i średnich firm zdobywała jako konsultant w Centrum Euro Info w Gdańsku, koordynator Centrum Przedsiębiorczości w Sopocie przy Stowarzyszeniu Wolna Przedsiębiorczość, a od 2008 roku w Agencji Rozwoju Pomorza S.A.

Wspierane

wspieranePublikacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego