17B.
W tabeli należy zamieścić informacje dotyczące wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) przewidzianych w ramach danego projektu.
Kolumna 1 („Przedmiot zamówienia”): należy wymienić wszystkie przedmioty zamówienia planowane do realizacji w trybie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ww. ustawą.
Kolumna 2 („Status zamówienia”): należy wybrać jeden ze statusów zamówienia dla poszczególnych trybów. W przypadku, gdy w okresie objętym wnioskiem o płatność status zamówienia ulegał zmianie, należy wybrać najbardziej aktualny status.
Kolumna 3 („Data podpisania umowy z wykonawcą”): należy podać datę faktycznego lub planowanego podpisania umowy z wykonawcą w formacie (rrrr-mm-dd).
Kolumna 4 („Wartość podpisanej umowy”): należy podać wartość brutto, na jaką podpisano umowę z wykonawcą. W przypadku, gdy beneficjent nie podpisał jeszcze umowy z wykonawcą należy wpisać wartość „0,00”.